پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور:

ایرانیان خارج ازکشوردراقتصادسهیم شوند

يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 427727
دبیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بر لزوم سهیم بودن ایرانیان خارج از کشور در اقتصاد ایران تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید جواد قوام شهیدی عصر امروز در نشست با فعالان سرمایه‌گذاری و اقتصادی خراسان شمالی اظهار کرد: باید از حضور رئیس جمهور در استان‌ها بر خلاف گذشته استفاده و بهره‌برداری اجرایی و مشخصی داشته باشیم.

وی بیان داشت: عقب‌ماندگی‌های تاریخی داریم و کشور با توجه به تاریخی که در صنعت، تولید و اقتصاد داشته‌ایم باید به جایگاه خود برسد.

دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با اشاره به مسائل، مشکلات و موانع در امر تولید گفت: امروز گلایه‌های مختلفی از سوی فعالان این عرصه‌ها وجود دارد که باید رسیدگی و برای رفع آن تلاش شود.

وی بیان داشت: به‌طور حتم توسعه در هر منطقه‌ای نیازمند استفاده از فکر، سرمایه و تکنولوژی است.

دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور اظهار کرد: شورای عالی امور ایرانیان سیاست‌گذاری کلان موضوعات مرتبط با ایرانیان مقیم خارج را بر عهده دارد و ظرفیت خوبی را در خود دارد.

به گفته وی با توجه به وجود شمار زیادی از ایرانیان در خارج از کشور انتظار است تا ایرانیان مقیم خارج در توسعه سرزمین اصلی خود سرمایه‌گذاری کنند.

شهیدی بیان داشت: اکنون بحث‌های ما در حوزه بین‌المللی با توجه به مذاکرات حساس شده است و امیدواریم نتایج خوبی برای کشور به‌دنبال داشته باشد که ایرانیان هم می‌توانند در عرصه شکوفایی اقتصاد کشور سهیم باشند.

به گزارش فارس، نشست دبیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان شمالی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری و شماری از مسئولان استان برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *