شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

برنامه کمیته امداد برای اشتغال مددجویان

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 427453
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: توجه به اشتغال و خودکفایی اقتصادی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است که در این راستا ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در قانون بودجه امسال برای این مهم مصوب شده است.
به گزارش جهان، پرویز فتاح در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه توانمندسازی، خوداتکایی و اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مورد تاکید است اظهار داشت: در کمیته امداد زمینه و ظرفیت لازم برای استقلال اقتصادی مددجویان و اشتغالزایی آنها وجود دارد که امسال این مهم تسریع می‌یابد.

وی، خوداتکایی و توانمندسازی مددجویان را سبب عزت این خانواده‌ها دانست و گفت: کمیته امداد امام(ره) تمام تلاش خود را برای توانمند سازی در راستای استقلال اقتصادی مددجویان با استفاده از تمامی منابع خود بسیج می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اینکه سال قبل ۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان مصوب شد افزود: از این میزان تسهیلات بیش از یک‌ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافت و پرداخت شد.

فتاح با اشاره به اینکه امسال در قانون بودجه تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان مصوب شده است، بیان کرد: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی در قانون بودجه امسال برای پرداخت به مددجویان در قالب تسهیلات مصوب شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد قادر است با کمترین سرمایه‌گذاری پایدارترین شغل ایجاد کند خاطرنشان کرد: هرچند در صنایع بزرگ برای ایجاد یک شغل افزون بر۱۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری می‌شود ولی در کمیته امداد برای ایجاد بنگاه‌های کوچک اشتغال‌زایی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان اعتبار نیاز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *