يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

افزایش سرویس قطارهای تهران -پرند

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 427432
مدیر بهره برداری از قطار های حومه ای گفت: به دلیل استقبال مسافران شهرستان رباط کریم در مسیر راه آهن تهران – پرند تعداد سرویس این قطارها به ۵ نوبت در روز افزایش می یابد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید محسن میردامادی مدیر بهره برداری از قطار های حومه ای با بیان اینکه سیاست وزارت راه و شهرسازی توسعه خطوط حومه ای برای احیای حمل و نقل ریلی بین کلان شهر ها و شهر های اقماری است اظهار کرد: طی ماه های آینده اگر با استقبال شهروندان روبرو شویم، تعداد سرویس قطار ها از تهران به پرند افزایش می یابد و قصد داریم مسیر های جدیدی را از تهران به پرند و بالعکس تعریف کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴ سرویس رفت و برگشت در مسیر تهران پرند فعال است که قصد داریم در روز های آینده این سرویس ها را به ۵ نوبت افزایش دهیم.

مدیر بهره برداری از قطار های حومه ای با توجه به اینکه از ایستگاه قطار پرند می توان به حمل ونقل ریلی کشوری متصل شد، بیان کرد: مسافرانی که قصد دارند به شهر تهران سفر کنند می توانند با استفاده قطار پرند – تهران به خط سه مترو و همچنین خطوط بی آر تی متصل شده و ادامه سفر دهند.

وی در پایان گفت: از مدیریت شهری درخواستارم تا با اطلاع رسانی، احیا و فراهم کردن امکانات رفاهی ایستگاه قطار پرند به شرکت راه آهن یاری رسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *