يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱
یک نماینده مجلس مطرح کرد:

سقف قرارداد بازیکنان فوتبال فسادآوراست

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 427041
عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش با اشاره به حذف قانون سقف قراردادها از آئین‌نامه فدراسیون فوتبال٬ تهیه لایحه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان و ارائه آن به مجلس را راه‌حل جلوگیری فساد دانست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین گروسی درباره قانون سقف قراردادهای فوتبالیست‌ها بیان داشت: هرچند که قانون سقف قرارداد از سوی کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال تعریف شده بود ولی درواقع این قانون اجرا نمی‌شد و این‌طور بود که قراردادی سوری بسته می‌شد و بازیکنان خارج از قراداد، مبالغ دیگری را دریافت می‌کردند.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس، این امر را یکی از عوامل فساد در فوتبال دانست و اضافه کرد: پیشنهاد من این است که دولت لایحه نظام جامع باشگاه‌داری را ارائه دهد تا مجلس آن را تصویب کند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان باید لایحه‌ای درخصوص نظام باشگاه‌داری تهیه کند؛ زیرا با مشکلات و فسادی که در فوتبال پیش آمده این موضوع یکی از الزامات است که باید به آن پرداخته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طالقانی
سقف قرادا را نمی توان کنترل کرد ولی باید جریمه ها هم دلاری باشد تا بازیکنان ترک تازی نکنند وقتی با احسات ملیون ها نفر بازی میکنند و وقاحت را به حد اعلا می رسانند و یک ملیون جریمه می شوند به ریش مردم و فانون می خندن ولی اگر جریمه کمر شکن باشد دیگر از این بی ادبی های رایج را انجام نمی دهند