يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

اصفهان روی موج انقلاب +کلیپ

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 426571
پس از برگزاری راهپیمایی‌های عظیم و شور زیبای ملی برای پشتیبانی از مواضع رهبری و رعایت خطوط قرمز توسط تیم هسته‌ای در کشور کلیپ زیبای این مراسم توسط مردم هنردوست اصفهان ساخته شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، موج و خروش مردم انقلابی ایران، در حمایت از منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبرین تحت عنوان «ما اجازه نمی‌دهیم» در تاریخ ۸ خرداد ماه، در سراسر کشور برگزار شد و این موج خروشان به استان اصفهان رسید و مراسمی با حضور پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن و سخنرانی حماسی و انقلابی حجت‌الاسلام حمید رسایی در اصفهان برگزار شد. «مذاکره زیر شبح تهدید ممنوع است» نام جلسه‌ای بود که با حضور هزاران نفر از مردم انقلابی و ولایی اصفهان به منظور اعلام اقتدار و صلابت نظام و ملت ایران در راستای حفظ و حراست از منافع ملی و ارزش نهادن به منافع ملی و رعایت خطوط قرمز رهبری بر هر امر دیگری برگزار شد.

این جلسه با فریادهای هزاران نفر از مردم انقلابی اصفهان تحت عنوان «ما اجازه نمی‌دهیم»، برگزار شد و نصف‌جهانی‌ها در حالی که مشت‌های گره کرده خود را خطاب به استکبار جهانی و نمایندگان سلطه‌طلب دنیا نشان می‌دادند در مسجد لسان‌الارض واقع در گلستان شهدای اصفهان و در کنار مرقد پاک شهدای اصفهان تجمع کردند و شعارهایی چون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «خون شهدا امنیت امروز است»، «دلاور هسته‌ای تعلیق نمی‌پذیرد»، «رمز بزرگ پیشرفت یک اقتصاد بی‌نفت» و «نظارت نظامی...! خامی عجب خیالی» را سر دادند.

در این مراسم حجت‌الاسلام حمید رسایی با بیان اینکه «خرمشهرهای امروز ایران با سیاست‌ خارجی و خنده به دشمن آزاد نمی‌شود» گفته بود «خرمشهر در دوران دفاع مقدس با شعار «هیهات من‌الذله» آزاد شد، خرمشهر با شعار «اشداء علی‌الکفار» آزاد شد».


وی همچنین در ادامه با بیان اینکه «امروز نمی‌توانیم به دنیا اعلام کنیم که خزانه‌هایمان خالی است و سپس با دشمن راه برویم و یا با سرکرده استکبار تلفنی صحبت کنیم و در پی آزادی خرمشهرهای ایران هم باشیم»، اعلام کرد: «ما در آزادی خرمشهر شعار «نمی‌توانیم سر ندادیم» بلکه با شعار «ما می‌توانیم آن را آزاد کردیم».

به گزارش فارس در همین راستا، ویدئو کلیپی مشتمل از سخنان رهبر معظم انقلاب و سخنرانی حجت‌الاسلام رسایی به همراه تصاویر شکوهمند و انقلابی مردم ولایتمدار اصفهان با نماهنگ و سرودی از خواننده انقلابی حامد زمانی تحت عنوان «کلیپ ما اجازه نمی‌دهیم» تولید شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دمتان گرم