جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵

دکتر صالحی راه گشای مذاکرات+عکس

شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 432618
حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکراه کننده هسته ای کشورمان بعد از چند وقت تاخیر امروز از وین در اینستاگرامش پست قرار داد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بعد از تاخیر چندین روزه اینستاگرام خود را بروزرسانی کردند. صفحه اینستاگرام آقای بعیدی نژاد که به دلیل در میان گذاشتن آخرین خبرهای توافقات هسته ای دنبال کنندگان بسیاری داشت پس از توقف چند روزه بار دیگر صفحه شخصی خود را بروز کرد. ایشان در پست خود در مورد دکتر صالحی نوشتند:

همانطور كه آقاي دكتر ظريف فرمودند حضور جناب دکتر صالحی در مذاكرات عليرغم آنكه در دوره نقاهت بودند، در بسیاری از موضوعات هسته اي راه گشا مي باشد. مذاكرات در خصوص مباحث مهم باقيمانده با جديت ادامه دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حضور دکتر جلیلی هم ایضا....
سیاح
Iran, Islamic Republic of
جلیلی مرد عمل و تقواست ۲۰% را هم حفظ کرد و اگر رییس جمهور می شد آمریکایی‌ها مجبور بودند ۲۰% را توافق کنند و تحریمها را بردارند و از ترس شان به خواسته های ایران تن دهند
محفوظ
آقای صالحی متخصص کلمه دبه هستند. تو جمع دانشجویان میگن که آمریکایی ها دارن دبه در میارن بعد تو بیمارستان بعد از عمل میگه که نه شوخی کردم.
United States
راه گشا با جاده صاف کن فرق داره دیگه مطلعید الحمد لله
موسوی فرد
Iran, Islamic Republic of
دو دیپلمات اصولگرایی : عراقچی و صالحی