جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۴۲
۱۰۳

بازتاب «همان زیلوی ساده همیشگی» در شبکه‌های اجتماعی

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 426156
در بین تصاویر منتشر شده از مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تصویری که استفاده از زیلوهای معمول مورد استفاده در حسینیه‌ امام خمینی(ره) را نشان می‌دهد نظر بسیاری از کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.
بازتاب «همان زیلوی ساده همیشگی» در شبکه‌های اجتماعی
به گزارش جهان، با انتشار تصاویر مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یک تصویر از نظر کاربران فضای مجازی بیشتر مورد توجه قرار گرفت؛ تصویری که استفاده از زیلوهای معمول مورد استفاده در بیت رهبری را نشان می‌دهد.


*همان زیلوی ساده همیشگی حسینیه امام خمینی

صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر مقام معظم رهبری تصویری از مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با عنوان «همان زیلوی ساده همیشگی حسینیه امام خمینی» منتشر کرد:


* پیام آوردن این زیر انداز ساده چیست؟

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در این خصوص نوشته‌ است: به نظر شما پیام آوردن این زیر انداز ساده و همیشگی از بیت رهبری و انداختنش بر روی فرش‌های پر نقش حرم تازه ساخته شده چه بود؟


یکی دیگر از کاربران نیز این طور نوشت: جانم فدای رهبر ساده زیستم که پاهای مبارکش را فقط بروی زیلویی ساده می‌نهد همان زیلوی ساده همیشگی حسینیه امام خمینی(ره).


یکی از کاربران با عنوان «پدافند غیرعامل حضرت مقتدی» مطلب خود را این طور بیان کرد: همان زیلوی همیشگی، همان زیلویی که همیشه در حسینیه امام خمینی هست، امروز سر از حرم امام درآورد.


*ما که الان زیلو زیلو می‌کنیم می‌تونیم ساده زندگی کنیم؟

حسین الهام یکی از فعالان فضای مجازی نیز طی مطلبی در این خصوص نوشت: به نظرتون بحث زیلو تا کی ادامه داره؟ به نظرتون ماها که الان زیلو زیلو می‌کنیم می‌تونیم ساده زندگی کنیم؟ به نظرتون ما باید ضبط صوت و طوطی باشیم یا پیرو ولی جامعه؟ به نظرتون حاضریم برای کمک به کشور کالای هر چند بی‌کیفیت داخلی رو به کالای خارجی ترجیح بدیم؟

به نظرتون ما ریشیرکنندگان زیلو حاضریم به ساده ازدواج کردن جوون‌ها تن بدیم؟ به نظرتون اگه خونه یه زوج جوون بریم که زیلو پهن کرده باشن براشون دلسوزی می‌کنیم، یا اونا رو ملامت می‌کنیم، یا تشویق شون می‌کنیم؟ به نظرتون اگه زوج جوونی برای عروسی شون کمتر خرج کنن که زیلوی زیرپای کسی رو به فرش تبدیل کنن سرکوفت نمی‌خورن و تمسخر نمی‌شن؟ بهشون نمی‌گن به شما چه ربطی داره؟
اینکه هنوز اونقدر در مرام مدرنیته فرو نرفتیم که زیلوی ساده برامون در حرف محترمه خیلی خوبه، اما امام جامعه به حرف ما نیازی نداره، او پیرو می‌خواد، مرد عمل می‌خواد.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ث
و پاسخی تلمیحی از سوی ایشان به تجملات امروز حرم امام است.

تولیت حرم یا حرم تولیت!!!!!!!!!!!!!!
هیچ پیامی نداشت
مصطفی
عاقلان دانند
جملتو بد گفتی بگو من پیامی نگرفتم!
Iran, Islamic Republic of
واقعاً انداختن زيلو روي قالي براي تو پيامي نداره ؟؟؟؟
رهگذر
برای شما هیچی هیچ پیامی نداره...زیاد خودتو به زحمت ننداز که پیامشو بفهمی...چون عمرا...
سیاح
Iran, Islamic Republic of
نتنها پاسخ به اشرافیت است ، بلکه بیانگر ارزش گذاری بر کار ایرانی است در زیلوبافی هیچ محصول خارجی بکار نرفته است.
محصول کشاورزی و صنایع دستی است و اینکه کالای داخلی باید مصرف کرد جزء الزامات اقتصاد مقاومتی است و توجه عملی به درون است
حمید حسنی
United States
یعنی مخالفت با کاخ سازی حرم امام
والسلام
به نظر من این کار آقا در کنار هشدار در مورد تحریف امام یعنی حواسمون باشه که تحریف ممکنه از بهتان موافقت امام راحل با خوی اشرافیگری شروع بشه شاید این خودش یک پیام مهم این حرکت باشه
امین بروجردی
پیام رهبری این بود که اگر چه من به حرمت نام مقدس امام حرفی نمی زنم اما با کار شما موافق نیستم .رهبر می داند در حالی که برخی از مردم برای نان شب محتاج هستند وهمان مردم وقتی به حرم امام می ایند مبلغی را شاید بالاتر از توانشان در حرم می اندازند نباید این چنین حرم امام را مجلل نمود باید دید ایا این حرم برای زاور باز گو کننده ساده زیستی جماران نشین قرن هست باید دید ایا این تجملات مردم را بیاد ساده زیستی امام می اندازد یا بر عکس مردم می گویند با رفتن امام هر کسی به میل خوذش عمل می کند حتی برای امام
این پیام دیگری هم دارد به این معنی که این همه تجملات در حرم امام نیاز نبود
اقا نارضایتی خودشون را برای ساختن کاخ اعلام فرمودند.
Iran, Islamic Republic of
لطفا از جانب رهبری صحبت نکنید
میتونید بگید من این طور برداشت کردم
ج س
Iran, Islamic Republic of
کاش عکس از موقع سخنرانی روحانی و سید حسن هم می گذاشتید و مقایسه می شد ، قشنگ تر بود
مگرفقط تو کشورهای عقب افتاده ای مث ایران به این چیزها افتخار بشه.یه زمانی میگفتن طالقانی روی صندلی نمینشست و روی زمین مینشست و ان رو مخالف ساده زیستی میدونست.برید راه پیشرفت و سعادت رو جای دیگه پیدا کنید که این راهش نیست.رها کنید این بحث های عامه پسند رو.من بارها به دانشجویانم گفتم ما ایرانیها ادمهای قرن 21 نیستیم ما به درد 100 سال قبل میخوریم با این تفکر ومنش
یه استاد دیگه دانشگاه
Spain
گل بگیرن در دانشگاههایی رو که به امثال تو میگن استاد
عطا
United States
متاسفم برای دانشجوهای شما...
چقدر تحقیرآمیز حرف می زنی شما!!!!
الحق که بهتون میاد همون استاد دانشگاه باشی.
دانشگاه های بی خاصیت با استادانی مثل شما بی خاصیت شده..
افرین به این صراحتت. خوشحالم ز اینکه امروز یک دانشگاهی بی خاصیت نیستم.
علی
ما که از این همه علوم غربی خیری ندیدیم. جز ی زندگی صنعتی ماشینی پر از بیماری.
Serbia
افرین حرف دلمو زدی
درود بر شما
میشه دقیقاً بگید رتبه ی علمیتون چیه و کدوم دانشگاه درس میدید ؟
United States
بستگی داره پیشرفت و سعادت رو در چی بدونی ! وقتی متأسّفانه در کشور به لطف کم کاری دولت ها تعداد زیادی مستحق و نیازمند هست ، ساده زیستی رهبر در چنین شرایطی باعث افتخاره و برای امثال شما اصولاً این چیزها قابل هضم و درک نیست ! حال سؤال اینجاست شخص شما و امثال شما که چنین حرف های شیک تحویل دانشجویانتان میدهید ، چقدر در جهت فقرزدایی و کاهش اختلاف طبقاتی قدم برداشته اید و چقدر فرهنگ سازی کرده اید و چقدر به دانشجویانتان در این زمینه آگاهی داده اید ؟! ضمناً اگر شما چند نفر دانشجو داری ، سیّد علی خامنه ای میلیون ها مرید و فدایی و شاگرد و سرباز دارد ! لابد شایستگی داشته که جماعت عظیمی دورش جمع اند . پس هیچ وقت تصوّر نکن که تشخیص ایشان نادرست است و تشخیص جنابعالی درست !
اضافه کنید به سخنان بالا اینکه حتی برخی ازدانشجویانی که دور ایشان جمع اند یا از ترس نمره جمع اند یا سر اضطرار
United States
البتّه شما نگفتی در کدوم دانشگاه درس میدی ؟ مدرک تحصیلیتان چیست و کجا خوانده اید و مرتبه یتان در تدریس چیست ؟ استاد تمامید یا مربّی یا حق التدریس ؟ دانشجوهایتان چه کسانی اند ؟ آخه تو محلّ ما هم چند تا علمی کاربردی و غیرانتفاعی هستش که بدون آزمون دانشجو میگیرن ! کسایی هم هستن که با مدرک کارشناسی به اون دانشجوها درس میدن !
محمد
فهمیدیم استاد دانشگاهی باریکلا!
بصیر
یکی تو استادی یکی دیگر هم بنده خدا سر کوجه مان سیب پوستش را در می آورد می خورد خود سیب را می اندازد
بابا مرحوم طالقانی بابت زندان و مشکلاتی که داشت دچار درد کمر و پا شده بود نمیتوانست روی صندلی بنشیند و پایش اویزان بماند این بازیها را منافقین ساختند
استاد دانشگاه یک کشور عقب افتاده بودن دیگه پز داره؟!!!!!!!!!
محسن
United States
مگه مجبوری موندی اینجا برو خب تا راحت زنده مانی کنی
شما برو راه پیشرفت رو جای دیگه یاد بگیر خواهش میکنم همونجا هم بمون چون ما اینجا خودمون مبانی داریم و همینجوری که بلدیم و درست تشخیصش میدیم زندگی میکنیم خیال هم نداریم راه و روشمون رو بر اساس آروغهای روشنفکری این خودباخته و اون خود شیفته عوض کنیم
سینا
گل گفتی حرف دلم رو زدی
دانشگاه های بی خاصیت شده ما به خاطر وجود اساتید خودباخته و غرب زده ای مثل جنابعالی به این حال و روز افتاده بعضی از اساتید ما شده اند طوطیب به جای تولید علم فقط حرف علمای سکولار و بی دینی غربی رو لقلقه زبونشون می کنند و فقط نقش ضبط صوتی رو دارند که یک سری ضبط صوت دیگه رو تربیت می کنند و کاست هاشون رو پر می کنند بدون اینکه نتیجه ای از این علم حاصل بشه .
سیاح
Iran, Islamic Republic of
شما به درد هیچی نمی خوری!! چون متکبرانه خود را بالاتر از امام و رهبری و طالقانی می بینی !! بانو گاندی گفت اگر پا برهنه بری بهتر از چرم و کفش انگلیسی است و این تفکر باعث پیشرفت هند شد
تو استادی! یا ۰۰۰ طوری می گی بارها به دانش جویانم گفتم انگار یک ایده ناب مطرح کردی !
راستی آدم قرن ۲۱ چه شکلی است ?!!
حتما خودت قرن ۲۲ هستی ?!!
محمد
اتفاقا راه پیشرفت در ابعاد انسانی و معنوی همین هست. یعتی برده و کور دنیا نباشی.
راه پیشرفت مادی هم همین هست؛ صرفه جویی و پرهیز از اسراف.
دانشجویان شما اگر کمی فکر داشته باشند، نمره شون رو میگیرن و نظریات شما رو میندازن در زباله دان تاریخ.
شکل و محتوای نظر شما بود که عوامانه و لمپن گونه بود، نه ما. حتما میدانید مسخره کردن مردم، نوع تهوع آوری از لمپنیزم است.
بعید نیست اساتید دانشگاهی چون شما، اینقدر جاهل و به دور از علم باشند. به همین خاطر است که مردم دیگر به اساتید به عنوان مرجع فکری نگاه نمیکنند و به همین خاطر، امام راحل، راه اصلاح جامعه را اصلاح دانشگاه ها دانستند.
مجتبی
توجه کردین چی شد فقط میخواست بگه که من مدرس دانشگاهم، خوش بحالت الان اینقدر مدرس دانشگاه زیاد شده که نگو و نپرس. اما متاسفانه استاد دانشگاه روشنفکر باسواد کم شده.
تو چه بدبختی که استاد دامشگاه یک کشور عقب افتاده ای!
hamed
Iran, Islamic Republic of
بابا استاد دانشگاه خراب اون کلمه دانشجویانمتم که استاد بودنت درش مستتره . اگه رات میدن بفرما اونجایی که صد سال جلواند درس بده در عجبم که چرا بره این دانشجوها خودت رو وقف کردی
Iran, Islamic Republic of
آقا جان شما که به قول خودت استادی حتما تو کشورهای عقب نیافتاده منتت رو میکشن شما که نمی پسندی چرا تا حالا موندی و تو کشور به قول خودت با مردمی عقب افتاده زندگی می کنی؟!!!!!
رضا
متاسفم برا دانشجویان شما
ببخشیداستاد کدوم دانشگاه؟ به دانشجو یانم گفتم ! بچه های ما ساده زیستها قله های علم را دارن فقح می کنند ب اگر همفکارن تو بزارن چیزی باقی بمونه خودت به درد 1000 سال پیش هم نمی خوری
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد ساده زیستی مسئولین کشور و مانند مردم عادی و بعضا محروم کشور زندگی کردن با وجود دسترسی به ثروت های سرشار نشانه عقب افتادگی است؟ باعث سرافکندگی است؟چه چیز سبب افتخار است؟دنیازدگی مسئولین؟کاخ نشینی و آقازاده پروری؟با پول و هزینه مردم یک شبه ره صد ساله را طی کردن؟دزدی و اختلاس؟مرفهان را مرفه تر کردن و محرومان را محروم تر کردن؟نخیر نه تنها مردم ایران بلکه دنیای اسلام و بلکه سراسر جهان حتی دشمنان سرسختش برایش فراوان احترام قائلند و به وجود ایشان افتخار میکنند
خیلی بدبختی او با این طرز تفکر
رهبرم عشقم سیدعلیست.
رهبر جوانان قرن 21 الی ظهور حضرت حجت...
هادی
استاد محترم دانشگاه زمان حضرت علی (علیه السلام).معاویه هم توی کاخ بود علی روی زیلو و با کفش پاره و پینه زده امام علی (علیه السلام)با این کارش تونست اسلام رو زنده نگه داره امیدوارم بیشتر به حرفی که زدی فکر کنی . اقا با این کارش پیامی بزرگ داشت که شما نفهمیدی موفق باشی
نظرات "حسین الهام" درباره پیروی از رهبر انقلاب در عمل و نه در کلام، بسیار جالب و قابل تفکر است.
الحق عالی بود! صد مرحبا به این جوانان متفکر خوش فکر صد مرحبا!
پیروز
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد من يه سوالی داشتم مگه فيس بوک فیلتر نیست، مگه طبق قوانین کشور فیس بوک بر علیه کشور نیست پس چرا برای مردم این قانون فقط کاربرد دارد؟! هر چند ميدونم هیچ وقت این پیام من منتشر نميشه در سایت جهان!
حسین
این مطلب در اینستاگرام هست نه فیسبوک
فاطمه
در صفحه ای از اینستاگرام که به اسم رهبر ساخته شده و برای خودشون نیست،، اگر بود در سایتشون به صورت رسمی اعلام میشد..
خیره انشاالله
عوام فریبی زمانی اتفاق می افته که در ظاهر به این شکل باشه و باطن به شکلی دیگه.
آنچه که همه مطلعین اذعان دارند، مشی ساده زیستی ایشان از ابتدای رهبری است.
مطمئنم حتی بلد نیستی این کلمه رو بخش کنی
البته این به میزان سواد مربوطه که از چه کلماتی در چه جا و موقعیتی استفاده بشه
اینو نگی چی بگی؟! ته ته کم آوردنت در برابر زندگی علی وار ایشون جز این چی میتونی بگی؟!!
رهبر فرزانه انقلاب: "راه جلوگیری از تحریف امام بازخوانی اصول ایشان است."
پیشنهاد می کنم، در سایت خودتان یک بخش ویژه ای را بصورت مستمر به این موضوع اختصاص دهید و بر حسب موارد سیاسی جاری، بر اساس اسناد مورد اشاره آقا به بازخوانی اصول خط امام (ره) بپردازید. با اینکار خودتان کمک بزرگی به آموزش نسل جوان امروز که توفیق همزمانی با امام (ره) را نداشته اند، خواهید کرد و از تحریف اصول عقاید و مبانی خط سیاسی امام (ره) جلوگیری خواهید نمود. این رسالتی است که شما به عهده دارید و آقا به حق دیروز به آن اشاره کردند.
هادی
بیخیال.باشه ممنون
نيكتا
عدالت يعنى اين:
بيت كه مي رويد از همان كفش كنى تا راهروها و داخل حسينيه و حتى زير پاى آقا با همين "زيلو" مفروش شده است.
محمدرضا
تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
این حرکت بیت رهبری که قطعابانظرمبارک رهبربوده است تلنگری است به کسانی که درحرم امام بزرگوار دست به اسراف وتبذیروتجمل گرایی بی حد وحصرزده اند.همیشه زنده بادیادامام راحل ساده زیست وباوقار.طولانی بادعمرشریف رهبرفرزانه وساده زیست باابهت.
زنده باد رهبری
...
الهى آ مىن
سید
...
خدا بر عزت رهبرمان بیفزاید.
راضیه
....مادوست نداریم حتی یک نفر ازجمع یارن انقلاب کم شود
United States
خدایا منم نذر میکنم تا دعای این دوستمون مستجاب بشه
هر چند...
بعد میگن چرا میگی جانم فدای رهبر!
مرامتو عشششششق است آقااااا
ای کاش بزرگان ما در کلام و رفتارشان مانند رهبر انقلاب اینگونه دقت نظر داشتند .
قربون رهبر عزیزم که چقدر دقیق و نکته بین هستند.متاسفانه ...و .(ه.ر )..از مسوولان ارشد نظام به حرم امام رفته بودند و چنان مبهوت و مرعوب چهارتا کاشی و نقش و نگار شدا بودند که بهت زده به این طرف و آنطرف نگاه میکردند و بعد هم در مصاحبه گفته بودند که کارهای زیادی در حرم صورت گرفته و شان امام با این امور رعایت شده و از بانیان نیز تشکر کرده بودند.ولی حضرت آقا بدون توجه به این زرق و برقها از همان زیلوی همیشگی و آشنای حسینیه امام استفادا کردند.اصولا کسی به این چیزها توجه میکند که دلباخته و شیفته ی دنیا باشد و خودش در کاخ زندگی کند.
مهدی
چهارتا کاشی؟؟؟؟
شان امام؟؟؟؟؟؟
تو این وضع اقتصادی مردم کسی می تونه به این کاخ پر زرق و برق بگه در شان امام هست که نفسش از ی جای گرم دائمی بیرون بیاد

ما همچنان شعور نداریم راحت باشین
صادق موحد
همه مانند حضرت آقا (جانم فداش) دارای اخلاص وقلب سلیم که نیستند (ه-ر)وامثالهم ازفوج فی قلوبهم مرض می باشند.لعنهم الله ولعنهم اللاعنون
majnunolhossein@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
بخدا فدایی داری...
ساده زیستی = همدلی با مردم و ایستادگی در مقابل گردنکشان عالم را موجب میشود ... بندگان دنیا ترس از استکبار جهانی دارند ... کاش مسئولین ما که در هر سخنرانی چندین بار نام رهبری را تکرار میکنند کمی هم رفتار خودشان را با رهبری انطباق دهند ...
Mohamad
زيلو يكي از مناسبترين و بادوامترين كف پوشها ، به ويژه براي مناطق كويري است .

مركز زيلو بافي استان یزد شهرستان ميبد است كه تا مدتها پيش مخارج صدها خانوار از توليد آن تامين مي شد.

قدمت زيلو بافي در اين شهر به دوره پيش از اسلام مي رسد و قديمي ترين زيلو ،با قرنها سابقه ي بافت هم اكنون در مسجد جامع ميبد است .

زماني تعداد بافندگان زيلو حدود1 هزار و 500 نفر بود و بر سر هر كوي و برزني آهنگ كوبيدن شانه ي زيلو بافي بيانگر حيات اقتصادي و شكوفايي اين صنعت بود .

زيلو از نخ پنبه اي بافته مي شود ، در بافت آن طرحها و نقشهاي شايان توجهي به كار مي رود و رنگها غالبا آبي و سفيد است كه گاهي از قرمز و نارنجي و سبز هم استفاده مي شود .
جالب است که زیلو بر روی فرش پر زرق و برق خود حرم پهن شده؛ به نظر می رسد حضرت آقا با تاکید خاصی و نشان از مخالفت با زرق و برق ها دستور به چنین کاری داده باشند
آن هایی که بوی ولایت به مشام دلشان رسیده می دانند که باید قبل از آن که ولی عزیز لب تر کنند، این کار را انجام دهند نه این که برای این کار هم منتظر هزینه از رهبری باشند.
مهدی
زیلو رو انداختن ...
محب ولایت
قربون ساده زیستی امام خامنه ای برم آقاجون فدایی داری لبیک یاخامنه ای
سید
دوستای عزیز توجه کنید
ا...
ساده زیستی واقعی
جالب بود
sa ja
به خانواده خانمم گفتم بزارید زندگیمون رو ساده شروع کنیم
...
نيكتا
جوابشان چه بود؟
درود و نصرت خدا بر شما
مرامتو عشششششق است آقااااا
العاقل بالإشاره
Iran, Islamic Republic of
العاقل ؟؟
شما عاقلي ميبيني تو جمع كاخ سازان!!!!
وسطش یک یکفی رو جا انداختی العاقل یکفی باالاشاره
محمد کاظم بهجتی میبدی
افتخار شهر میبد شهرخورشید کشور عزیزمون ایران این است که صنعت دستی و پیشین میبد که زیلوبافی است مورد عنایت رهبری فرزانه قرار گرفته و زیلوی میبد را با قدوم مبارک خودشان تبرک نمودند.
در خانه اگر کسی بود برایش این اشاره کافی بود

البته بعید می دانم چون این ها خود را به خواب میزنند
محمدخداوردی
Iran, Islamic Republic of
تسخیر دلهای مردم نیازی با فرش ابریشم نداره

با همین زیلوی نخ نما دل میلیون ها نفر رو برده
بارانلو
منم استاد دانشگاهم رشته ام رياضي محض است در هر جلسه دو سه دقيقه به آرمانهاي امام و ساده زيستي مقام معظم رهبري مي‌پردازم دانشجويان خوب استقبال مي كنند زندگيم را فداي انقلاب واسلام كرده ام عالم بي عمل يعني تو واقعا متاسفم
محمدحسین عباسی دفتر حقوقی شهرداری منطقه7
جانم فدای رهبر عزیزم
ریزبین
Iran, Islamic Republic of
ساده زیستی رهبر برای کشور کافی نیست . جلوی خود سری ها و اختلاسها و شعار گویی های بی عمل را بگیرید . فاصله طبقاتی فشارهای روانی زیادی را بر خانوادها تحمیل کرده است .فقر وبیکاری باعث رشد فساد همه جانبه در بین جوانها شده است . در بر خورد با دنیا واقع نگر باشید . با ارمانگرایی انقلاب را به بن بست نکشانید .اگر این نصایح به گوشتان فرو نرود چرخ تادیب روزگار انرا به گوشتان فرو خواهد کرد .
نوریان
26 سال است آقای ما مولای ما ولی ما دارند اینگونه در حسینه امام ره زندگی می کنند و کشور و جهان اسلام را مدیریت می کنند
اما خیلی ها پیامشو نگرفتند

مگر برای آقا مشکلی هست که بخواهد میهمانان خود را در سالن اجلاس یا سالن برج میلاد پذیرا باشد؟؟؟؟؟

چرا برای حضرت امام ره حسینه و برای ایشان حسینیه مرکز مدیریت کشور است؟
چرا برای اهل بیت ع مسجد محل مدیریت کشور بود ه است؟
ک.م
سلام و رحمت خداوند
بر اما و سلف صالح او امام خامنه ای

پیام این زیلو که حتما با نظر رهبری بوده است تبری جستن از خوی اشرافی گری است که در متولیان حرم امام تجلی کرده است!!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی این همه اسراف و تجملات ارزش یک اظهار نظر صریح و قاطع را نداشت؟! بدون شک با این تسامح، مشی اخیر از سوی تولیت حرم / حرم تولیت ادامه خواهد یافت!
درود بر رهبر ساده زیست.
سربازتیم آقا
پیام روشنی بود برای کسانی که دائم به فکر تجملات هستند
عبداللهی
سلام به رهبر فرزانه و ساده زیست انقلاب اسلامی
این زیلو روی فرشهای حرم نشان از عدم رغبت آقا به ساخت وسازهای تجمل گرایانه بیت امام ره دارد متاسفانه در بیت امام تفکر و ساده زیستی امام ره گم شده و این ساده زیستی گم شده و به بهانه های واهی سعی در توجیه تجملات خود دارند.
سررررربازتم آقااااااااااا
حسین
پسر كو ندارد نشان از پدر تو بيگانه خوانش مخوانش پسر
خداوند رحمت کند حضرت امام را نگه دارد جانشین بر حقش
من هیچ اظهار نظری درباره زرق و برق های حرم حضرت امام نمیکنم ولی دوست دارم جواب این سوال را بدانم :
یک جوان روستایی که با ارادت به ساده زیستی و خدمت امام خمینی به مردم , با وجود سختی ها و مشکلات مالی فراوان , خود را در 14 خرداد به حرم می رساند و این صحنه را می بیند , مشکلات مالی کشور و خودش را هم می بیند . این جوان چه فکری خواهد کرد و چه فکری نسبت به امام و راه امام خواهد داشت ؟
Iran, Islamic Republic of
دوستان دشمن در سدد است از هر مساله اي در جهت اختلاف افكني استفاده كرده و نظام دو قطبي درست كند. كه تا حدودي هم موفق بوده است.اكنون زماني است كه در كشور ما احتياج به وحدت كلمه اي كه حضرت امام و خلف صالحشان حضرت آقا دائما به آن تاكيد مي كنند،در اوج خود مي باشد.شما ملاحظه كنيد شايد مساله حرم امام را بتوان داخلي ترين مساله ايران دانست.با اين حال اين براي دشمنان هم مهم مي شود چون به درد تفرقه افكندن مي خورد.در مورد زيلوي استفاده شده هم گفتني است:واضح است كه تيم حفاظت از حضرت آقا ،هر جايي را كه ايشان تشريف مي برند،حفاظتش را خودشان انجام مي دهند واحتمالا آن سكويي كه بعدا گذاشته شده را مي خواستند چيزي روي آن بياندازند كه از زيلو استفاده كرده اند.اگر نه در مرام آقا اين نيست كه با خود زيلو ببرند.به هر حال دوستان عزيز بصيرت گاهي آنقدر ظريف و سخت مي شود و شده است كه بزرگاني در صدر اسلام و انقلاب خودمان هم نتوانستند از عهده تشخيص آن برايند.توجه همه عزيزان را به داستاني از كتاب داستان راستان شهيد مطهري جلب مي كنم كه در آن يكي از ياران امام صادق (ع) با رييس يكي از فرقه هاي خوارج رفاقت عجيبي دارند كه براي بصيرت افزايي خواندن آن بسيار توصيه مي كنم.
Germany
لطفا عکس نورافکن های سقف حسینیه راهم بزنید...ساده زیستی امام درجماران تکرارنشدنی است...آقایان شبیه سازی نکنند
علی
نظرات کاربران محترم وعزیز بسیارجالبه وپرمحتوا!!!من اکثرا نظرات کاربرهارابیشترمی خوانم چون ازمتن خبربسیارقشنگ تر هستند.آفرین به همه ی شماچه موافق وچه مخالف.
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
خط امام از خط اشرافیت و زالو صفتان جداست