سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
نبیه بری:

لبنان از مکتب امام (ره) درس پیروزی آموخت

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب: 426100
رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیامی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) تاکید کرد که لبنان از مکتب امام خمینی درس پیروزی و چگونگی حراست از این پیروزی را آموخت.
به گزارش جهان، تسینم به نقل از شبکه خبری المنار خبرداد: نبیه بری رئیس پارلمان لبنان طی مراسمی که سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت به مناسبت بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برگزار کرد با ارسال پیامی تاکید کرد که ایران می‌تواند الگویی باشد برای ساختن جوامع ما و ثبات در این جوامع و کشیده نشدن در طرح هرج و مرج برنامه ریزی شده است.

بری با اشاره به اینکه لبنان از مکتب امام خمینی درس پیروزی و حفظ این پیروزی را آموخت گفت: از خداوند می خواهیم که به ایران را در توافق نامه هسته‌ای در پایان ماه جاری موفق گرداند.

محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در این مراسم گفت: ایران در کنار همه ملت‌های مظلوم جهان در رأس آن ملت قرار دارد وی با بیان اینکه ایران پشتیبان واقعی آزادی و استقلال است،

وی افزود: ما باید با تمام امکانات با تفکیری‌ها در همه جا از جمله، سوریه، لبنان و عراق مبارزه کنیم.

فتحعلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فلسطین مسئله بزرگ ما است و نبرد ما رژیم صهیونیستی که از گروه‌های تکفیری حمایت می‌کند، سرنوشت ساز خواهد بود.

سفیر کشورمان در لبنان همچنین ابراز امیدواری کرد که لبنان با انتخاب رئیس‌جمهور جدید، به سمت امنیت و ثبات بیشتر حرکت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *