شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

از استعفای بلاتر غافلگیر شدم!

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 425889
رقیب اردنی بلاتر در انتخابات اخیر ریاست فیفا از کناره‌گیری وی از پست غافلگیر شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سپ بلاتر، رئیس چهار دوره اخیر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) که جمعه شب در شصت‌و‌پنجمین کنگره این نهاد با کسب حداکثر آرا برای پنجمین دوره متوالی رئیس فیفا باقی ماند به خاطر فشارهایی که رویش بابت فسادهای اخیر زیردستی‌هایش بود شب گذشته (سه‌شنبه) از سمت خود اعلام کناره‌گیری کرد.

شاهزاده علی‌‌ بن حسین که در انتخابات اخیر فیفا جدی‌ترین رقیب بلاتر برای احراز پست ریاست این نهاد بود و در دور دوم این رأی‌گیری با کسب ۷۷ رأی رقابت را به بلاتری که ۱۳۳ رأی آورد واگذار کرد، به شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن» گفت: من خدمتکزار فوتبال هستم. درست مثل همیشه عاشق فوتبال هستم، از این رو منتظر خواهیم ماند تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. کناره‌گیری بلاتر از ریاست فیفا همانند دیگران خبر غافلگیرکننده‌ای برای من هم بود.

وی افزود: همان طور که قبلاً هم گفته‌ام از تمامی اتحادیه‌های فوتبال سرتاسر جهان حمایت خواهم کرد تا آینده روشنی برای فوتبال رقم بخورد و مهم هم این است. باید در این خصوص با اتحادیه‌های فوتبال صحبت کنم و نظر آنها را در این خصوص جویا شوم. به هر حال حالا خیلی زود است که بخواهیم در این مورد اظهارنظر کنیم اما اگر آنها از من بخواهند که کاندیدا شوم حتماً این کار را خواهم کرد. باید مراقب باشم چون نمی‌خواهم فیفا مجدداً مسیر اشتباهی را طی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *