يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

انتقاد تند بلاتر از آمریکا و انگلیس

يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 425390
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با انتقاد از آمریکا و انگلیس، رسانه های این دو کشور را عامل اتفاقات اخیر در زوریخ دانست.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سپ بلاتر که روز جمعه موفق شد با پیروزی بر علی بن حسین بار دیگر به ریاست فیفا انتخاب شد در گفتگو با شبکه تلویزیونی RTS دو کشور آمریکا و انگلیس را که نتوانستند میزبانی رقابتهای جام جهانی را کسب کنند عامل اصلی اتفاقات هفته گذشته در زوریخ دانست.

بلاتر گفت: هیچ کس به من نخواهد گفت که این حملات آمریکا دو روز قبل از انتخابات فیفا تصادفی بوده است درست به نظر نمی رسد، آنها نه تنها سعی کردند از این مقطع برای بی اعتبار کردن من استفاده کردند، بلکه از این فرصت استفاده کردند، بگویند، الان وقت رفتن است، سپس گفته شد ما کنگره را تحریم خواهیم کرد، اما ما کجاییم، روحیه ورزشی کجاست .

بلاتر افزود: نشانه های وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت،آمریکایی ها نامزد میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ بودند و شکست خوردند، انگلیسی ها نامزد میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ بودند و شکست خوردند، بنابراین این اتفاقات واقعا کار رسانه های انگلیس و حرکتی آمریکایی بود، اگر آنها جرایم مالی داشتند که به شهروندان آمریکایی مرتبط می شود، پس باید این افراد آنجا دستگیر می شدند نه در زوریخ آن هم وقتی که ما در زوریخ کنگره داریم.

ایالات متحده آمریکا، حامی اصلی پادشاهی اردن است این فساد بین آمریکای شمالی و جنوبی بود به زوریخ کشانده شد و آنها می گویند فیفا اینطور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *