دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

خوردبین: عشق به پیراهن دیگر معنا ندارد!

يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 425327
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای رسیدگی شکایتمان باید ۵۰۰ دلار به AFC می‌پرداختیم که این مبلغ را نداشتیم.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود خوردبین در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC به ما بیان کردند که برای اعتراض به نحوه میزبانی تیم عربستانی باید ۵۰۰ دلار واریز کنید. به هر حال ما این پول را نداشتیم تا شکایتمان در AFC ثبت شود و فقط امید داریم شکایتمان به گوش مسئولان AFC برسد.

خوردبین در ادامه عنوان کرد: به هر حال هر موقع که بازی در عربستان داریم استرس این را داریم که می‌خواهند بلایی سر ما بیاوردند. طبق برنامه پرواز ما ۲۰:۳۰ عازم این کشور شدیم همچنین مسئولان عربستانی فقط یک گیت را باز گذاشته بودند و یک نفر هم کارهای پاسپورت را انجام می داد.

وی تصریح کرد: به هر حال آنجا هم به ما سالن تمرینی نداده بودند و گفتند که برای رزرو سالن باید پول واریز کنید نمایندگان AFC هم آنجا حضور داشتند و تمام مشکلات را دیدند و به آنها گفتم که این وضعیت را به AFC گزارش کنند.

خوردبین بیان کرد: نمایندگان AFC در جواب به ما گفتند که برای رسیدگی اعتراضتان باید ۵۰۰ دلار واریز کنید که متاسفانه ما این پول را نداشتیم تا شکایتمان در AFC ثبت شود.

*عشق به پیراهن دیگر معنی ندارد

وی در مورد اینکه خیلی از بازیکنان بزرگ علاقمند به پرسپولیس به علت مشکلات مالی به این تیم نمی‌آیند، تصریح کرد: واقعیت همین است به هر حال باید پول باشد تا بازیکنان بزرگ به پرسپولیس بیایند به هر حال دوره و زمانه تعصب به رنگ قرمز گذشته است و عشق به پیراهن دیگر معنی ندارد، به هر حال اکنون بازیکنان به خاطر ۵ هزار تومان به تیم های دیگر می‌روند.

*مدیرعاملان سابق عامل بستن قراردادهای کلان بود

خوردبین بیان کرد: یک عده از بازیکنان انتظار دارند که قرارداد بیشتری با ما ببندند که عامل این امر مدیرعاملان قبلی هستند که بدون حساب و کتاب قرارداد می‌بستند.

سرپرست پرسپولیس در مورد وضعیت اسپانسر تیم پرسپولیس گفت: این موضوع را باید از نژاد فلاح بپرسید چرا که من اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی در پایان درباره زمان برگزاری اردوها و تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما هنوز تمرینات را شروع نکردیم و محل اردوها‌یمان هم مشخص نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما که با اقای سیاسی رفیق هستی,برو از اون بگیر