جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
حجتی اعلام کرد:

تدابیر ویژه برای تنظیم بازار رمضان

سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 423438
وزیر جهادکشاوری با اشاره به ذخیره‌سازی ۸۰ هزار تن گوشت مرغ، گفت: برای ماه مبارک رمضان ذخیره کافی مرغ برای تامین نیاز بازار وجود دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود حجتی با اشاره به اینکه تا پایان سال گذشته ۶۰ هزار تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری و ذخیره‌سازی شده بود، افزود: به منظور مدیریت بازار و جلوگیری از وارد شدن خسارت و زیان به مرغداران، از نیمه دوم فروردین امسال برنامه خرید مرغ مازاد موجود در مرغداری‌ها با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام تا ۲۰ هزار تن اجرا شده است و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده با احتساب هزینه‌های تمام شده تولید برای تولیدکنندگان ۷ هزار تومان است اما در دو ماه گذشته هر کیلوگرم مرغ با قیمتی بسیار کمتر از این رقم در بازار فروخته شد.

وزیر جهادکشاورزی افزود: به همین علت، وزارت جهادکشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام را برای خرید مرغ مازاد بر نیاز مامور کرد که هم اکنون این خرید ادامه دارد.

حجتی درباره تنظیم بازار ماه مبارک رمضان اضافه کرد: هر زمان که تقاضا بیش از عرضه باشد، کالا و محصول مورد نیاز عرضه می‌شود و قیمت‌های بازار را مدیریت می‌کنیم، ضمن اینکه برای ماه مبارک رمضان نیز ذخیره کافی مرغ برای تامین نیاز بازار وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *