شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

واکنش‌سخنگوی‌اصلاحات‌به انتشار لیست اصلاح طلبان‌ـ‌اعتدال گرایان

يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 422896
رئیس کمیته اطلاع رسانی جبهه اصلاح طلبان برخی اخبار در خصوص انتشار لیست‌های انتخاباتی جبهه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان را تکذیب کرد.
واکنش‌سخنگوی‌اصلاحات‌به انتشار لیست اصلاح طلبان‌ـ‌اعتدال گرایان
به گزارش جهان، محسن صفرپور رئیس کمیته اطلاع رسانی جبهه اصلاح طلبان در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تکذیب برخی اخبار در خصوص لیست‌های انتخاباتی جبهه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان اظهار داشت: با توجه به اینکه در برخی از سایت‌ها، لیست‌های انتخاباتی متعلق به جبهه اعتدال گرایان و جبهه اصلاح طلبان منتشر شده است، بنده به عنوان رئیس جبهه اعتدال گرایان و رئیس کمیته اطلاع رسانی جبهه اصلاح طلبان وجود چنین لیست‌های را تکذیب می‌کنم.

وی با تأکید براینکه ما هنوز در زمینه انتخابات وارد مصادیق و بحث های انتخاباتی نشده ایم، گفت: لیست‌های که به عنوان لیست انتخاباتی دو جبهه اعتدال گرایان و جبهه اصلاح طلبان عنوان می‌شود، لیست ما نیست.

پس از ائتلاف انتخاباتی دو جبهه اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در برخی سایت ها اخباری از تعیین لیست‌های انتخاباتی از سوی این دو جبهه منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *