دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۶

تحویل خودرو های فرهنگیان از اول خرداد

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 422390
مدیرعامل شرکت لیزینگ خودرو فرهنگیان از تحویل خودروهای ثبت نامی فرهنگیان از اول خرداد خبر داد.
به گزارش جهان، فتح اللهی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: از ۱۹ بهمن سال گذشته تاکنون ۳ هزار و ۱۵۰ نفر از فرهنگیان برای دریافت اقساطی ۴۰۰ دستگاه خودروی خارجی و ۲ هزار و ۷۵۰ خودروی داخلی ثبت نام کردند و مبلغ ۵۰ میلیارد تومان نیز از فرهنگیان دریافت شده است.

وی افزود: برای خودروهای خارجی ۳۰ درصد قیمت ماشین و برای خودروهای داخلی ۴۰ درصد قیمت ماشین بابت پیش پرداخت از فرهنگیان اخذ شد.

فتح اللهی در پاسخ به این سوال که طبق قرارداد باید حداکثر تا ۶۰ روز خودروها تحویل فرهنگیان می شد ولی تاکنون هیچ خودرویی تحویل نشده است گفت: بابت جریمه هر روز دیرکرد تحویل خودرو طبق قوانین بانکی جریمه دیرکرد به فرهنگیان پرداخت خواهد شد.

وی درباره علت تأخیر در تحویل خودروی فرهنگیان نیز افزود:‌ برای ارائه بهتر خدمات به فرهنگیان از بخش خصوصی کمک گرفته شد ولی شرکت های خصوصی به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود سبب تأخیر در تحویل خودروها شدند ولی با هماهنگی که انجام شده است تحویل خودروها از ابتدای خرداد با نرخ سود ۱۵ درصد آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت لیزینگ خودرو فرهنگیان گفت: سال گذشته این شرکت ۲۰ هزار خودروی داخلی به صورت اقساطی به فرهنگیان تحویل داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فرهنگیان صندوقی دارند بنام: "صندوق ذخیره ی فرهنگیان".
از حقوق ماهانه ی اکثر قریب به اتفاق فرهنگیان( البته با موافقت خود فرهنگیان ) مبلغی کسر و به این صندوق واریز می شود. با توجه به اینکه تعداد نفرات فرهنگیان قابل توجه است مبالغی که در صندوق نیز جمع می شود بسیار بالاست. لازم بذکر است این مبلغ برای فرهنگیان ذخیره می شود و در زمان بازنشستگی به فرهنگیان برگردانده می شود البته مقداری به آن اضافه می شود که در مقابل حجم بالای پول صندوق و امکان ارزش افزوده ی آن، بسیار ناچیز است.
واقعا باعث تاسف است که از این سرمایه ی کلان فرهنگیان تقریبا کار مفیدی استفاده نمی شود. تنها کار آنها اینست که یک تعداد خودرو اونهم تقریبا مانند شرایط لیزینگ به معلمان واگذار می کنند. در حالیکه اگر افراد متخصص، دلسوز و پاک دست صندوق مذکور را مدیریت کنند مطمئنا می شود از پتانسیل این صندوق خدمات خوبی را به فرهنگیان ارائه کرد. فرهنگیانی که وضعیت معیشتی خوبی ندارند و بسیار در سختی زندگی می کنند....
ulhn
آخه برادر چه لزومی داره راه و نیم راه از فرهنگیان خبر می ذارید. تحویل خودرو لیزینگ هم توی بوق کردن داره ؟
Iran, Islamic Republic of
اگه مشكلي نيس از چي ناراحتيد؟
ميترسيد مظلوم نماييتون خدشه دار بشه؟
استخدام موروثي كه دارين...
ليزينگ هم....
مسكن مهر بعضا چنتايي...
سه ماه تابستون هم تعطيل...
تازه حقوق استاد دانشگاه هم ميخايد كه خودشم داستان داره....
ميخايد مردم يه دور هم كولي بدن بهتون؟؟؟
اخه خيلي مظلومين...
باور كن توي مهندسا و پزشكا هم حتي ادم بدبخت ميشه پيدا كرد زياد
اما ننه من غريبم بازي هم حدي داره...
معلم
سلام.بنده خودم جزثبت نام کنندگان هستم.یکماهه دارم به لیزینگ زنگ میزنم هیچکس جواب نمیده .یکبارهم که شانسکی یه خانم جواب دادن بابنده دعوا داشتن وخیلی راحت میگفت بیا پولتو پس بگیر یا مدل ماشینتو عوض کن. نه .....باید صبرکنی!!!!!!!
حالا جای شکرش باقیه بالاخره یکی اومدیه نظری داد واز بیخ منکرنشد!!!!!!!.من که دیگه به حرف اینا اعتمادی نمیکنم سه ماه مارو سرگردان کردند.
لطفا شما پیگیری کنید ببینید ایناازاول خردادتحویل میدن؟؟؟؟؟؟
سلام الان 5ماه میشه دیگه واسه یه خودرو ثبت نام کردم خبری ندارم چکار میخوان بکنن جواب تلفنم نمیدن مرکز استان هم جواب گو نیست بلاخره بگید پولتونو خوردیم خیالمونو راحت کنید ما که به دزدی کردن اقایان عادت کردیم اینم روش
رضا
United States
این وزیر رو چه به تحویل خودرو خارجی تو هم پراید بده به ملت خودرو خارجی پیش کش