پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

پیش‌بینی ۴ رتبه ارزیابی برای معلمان

يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 415640
وزیر آموزش وپرورش گفت: امید است که لایحه رتبه‌بندی معلمان در چهار رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی در مهرماه سال جاری به نحو احسن اجرایی شود و بتواند نتایج خوبی را برای معلمان به ارمغان آورد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در دیدار نوروزی با کارکنان حوزه ستادی که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، با اشاره به شعار سال ۹۴ با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری یک نعمت در کنار سایر توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که آموزش و پرورش، نقش بیشتری را در تحقق این شعار بر عهده دارد.

وی، ارکان مختلف حاکمیت نظام و در رأس آن قوه مجریه را مخاطبان اصلی شعار نوروزی خواند و افزود: لازمه تحقق «همدلی و همزبانی» در بین اجزای کشور، اعتماد متقابل بین حاکمیت و ملت است و آموزش و پرورش همواره تلاش می‌کند همدلی و همزبانی را در جامعه تقویت کند.

فانی با اشاره به فرمایش حضرت امام «ره» مبنی بر اینکه «مردم ولی نعمت ما هستند»، خاطرنشان کرد: صداقت و اجابت درخواست‌های مردم لازمه تحقق، اعتماد ملت به دولت است و می‌تواند زمینه همدلی و همزبانی را در بین جامعه گسترش دهد.

وی عنوان کرد: امید است که بتوانیم با همفکری معلمان در تحقق شعار نوروزی گام‌های مؤثری را برداریم و باید سرمایه بزرگ خدمت به مردم را به نحو شایسته‌ای قدر بدانیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: سال ۹۳ علی رغم همه سختی‌ها، زیرساخت‌های ماندگار و خوبی را در پی داشت که اجرای مطلوب سیاست پنج‌گانه آموزش و پرورش، برگزاری طرح تعالی مدیریت مدرسه و در پایان تصویب لایحه رتبه بندی معلمان از جمله این اقدامات است.

فانی رفع خلأهای انگیزشی و ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای را دو کارکرد اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان عنوان کرد و افزود: امید است که لایحه رتبه بندی معلمان در چهار رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی در مهرماه سال جاری به نحو احسن اجرایی شود و بتواند نتایج خوبی را برای معلمان به ارمغان آورد.

وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از فعالیت‌های خوب مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در سال جدید باید با تقویت بخش‌های مختلف مرکز اطلاع رسانی و تزریق امکانات و بودجه شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا دستاوردهای آموزش و پرورش به نحو مطلوب‌تری به اطلاع مخاطبان رسانیده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهنگی
دروغ میگه چند ساله وعده میدن ودر عمل کاری انجام نمیدن
دبیر
فکر میکنم خود اموزش و پرورش هم نمیدونه چکار میکنه . تا چند هفته قبل از مربی و استادیار معلم و دانشیار معلم و غیره بحث میکردند اما حالا شده پایه و ارشد و خبره و عالی .
United States
انهایی که با تمام وجود کار کردنند و بازنشست شدند چی این دولت می خواهد ایادی خود را ذی نفع کند
معلم
اینو هم باور کنید.
باور کنید دیگه.
زودباشید باور کنید