جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۶

گشت بازرسی داعش در بازار!+تصاویر

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 422240
تروریست‌های داعش تحت عنوان "مسئولان دیوان محاسبات" در بازارهای شهر رقه سوریه به بازرسی مغازه‌ها پرداخته و مجموعه دستوراتی را به بازاریان ابلاغ کردند.
به گزارش جهان به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، گروهک تروریستی داعش، در بازارهای شهر رقه سوریه، کمپین امر به معروف نهی از منکر راه‌اندازی کرد.

تروریست‌های داعش تحت عنوان "مسئولان دیوان محاسبات" در بازارهای این شهر به بازرسی بازار و بازاریان پرداختند.

اعضای گروهک تروریستی داعش با گشت در بازارهای شهر رقه، دستوراتی را مبنی بر شیوه انجام معاملات و خرید و فروش اجناس به فروشندگان ابلاغ کردند و از آنان خواستند تا این اوامر را اجرا کنند.

سران گروهک تروریستی داعش که به فساد، عیاشی و شهوت‌رانی مشهور هستند و زنان و دختران عراقی و سوری را به کنیزی می‌گیرند، با اجرای قوانین سخت‌گیرانه بر مردم، آنان را به بهانه‌های واهی همچون درست نبستن روبنده، تماشای کارتون، گوش دادن موسیقی و... شکنجه و اعدام می‌کنند.






















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صادق
Iran, Islamic Republic of
گویا به مردم همچین بدم نمیگذره. اینها که همه دارن میخندن. فکر کنم تنها چیزی که تو این عکسها ناامنی ایجاد میکنه همون پرایدیه که تو عکسه. کاش نیروی انتظامی هم برخورد همراه با خنده رو یاد بگیره. خدا لعنتشون کنه این حرومزاده های داعشی رو که به اسم دین خدا همه مردم رو غصابی می کنن. خدا همشونو لعنت کنه
محمد
به نصفه اولش نظر منفی میدم و به نصفه دومش مثبت
چرا، بد می گذره
گوشی موبایل ، شلوار جین ، جوان شلوارک پوش ؟!
میگفتند اینجور چیزا مجازات داره ؟
یونس
چقدر مردم خوشحالن!
Iran, Islamic Republic of
از روی ترس لبخند میزننوگرنه...پخ پخ