چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲۰
۱۲

توهین و فریادهای تحلیلگر سعودی در مناظره با دکتر مرندی +فیلم

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب: 422208
یک تحلیلگر سیاسیِ حامی عربستان سعودی، در حالیکه حملات هوایی این کشور به خاک یمن را عملیاتی قانونی دانست از مناظره منطقی استاد علوم سیاسی در ایران با وی به شدت برآشفت.
توهین و فریادهای تحلیلگر سعودی در مناظره با دکتر مرندی +فیلم
به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی، جهاد مورکاده، تحلیلگر سیاسی، که در برنامه مناظره‌ی این شبکه شرکت کرده بود، در پاسخ به اظهارات محمد مرندی، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، که گفته بود خاندان آل سعود مشروعیت ندارد و از تروریسم، القاعده و داعش در منطقه حمایت می کند و همچنین باعث جنگ داخلی در سوریه و نابسامان کردن اوضاع عراق، لیبی و اکنون یمن شده است، به شدت به خشم آمد.

دکتر مرندی او و رویکرد سعودیها را دورو یا منافق خوانده بود و مورکاده با فریادهای مکرر تلاش می‌کرد صحبت مرندی را قطع کند. دکتر مرندی گفت: اظهارات شما در رابطه با احترام به نظر سازمان ملل کاملاً متناقض است زیرا شما دولت سوریه را که سازمان ملل قانونی و مشروع می‌داند، قانونی نمی‌دانید و به دنبال ساقط کردن آن هستید و در یمن نیز از کشتار مردم بیگناه این کشور به دست عربستان سعودی حمایت می‌کنید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
مردك عوضي بي ظرفيت.!!! مرگ بر ال سقوط!!!
واقعا دست دکتر مرندی درد نکند که دست این جنایتکاران را رو میکند.زنده باد دکتر مرندی.
Iran, Islamic Republic of
خنده هاي استاد و استمرار در حرف زدنش عالي بود
عین سین
Iran, Islamic Republic of
عریستان،مجری منویات امریکا در منطقه است،وقطعا یکی از قربانیان این بازی خطرناک و وحشیانه هم خودشان هستند و متأسفانه درکی هم ندارند
کاش زیر نویسش می کردید بی سلیقه ها
دانا
آقای روحانی اگر اونی که ادعا میکند بود باید آقای مرندی را وزیر خارجه میکرد . هم انگلیسی بهتر از ظریف میداند . هم انقلاب را بهتر میشناسد . هم دشمن شناسی قوی و بصیر است هم ظاهر موجهی دارد .
Iran, Islamic Republic of
دانا جان! حالا شما جو نگیرتت!
Iran, Islamic Republic of
یک. ایشان دیپلمات نیستند. دو. انگلیسی‌شان به هیچ وجه در سطح دکتر ظریف نیست، حتی در گفتار. نوشتار تخصصی هم که جای خود دارد. لطفاً آرزوهای خود را در قالب حقیقت بیان نکنید.
مجید
صدای فیلم پخش نمیشه؟
حسین
Netherlands
در چندین مصاحبه تلوزیونی که ناظر بودم وقار و نکته سنجی ایشان از یک طرف و قدرت استدلال و آرامش در لحظات مشکل مصاحبه با ایشان مثال زدنی بود.
با آرزوی توفیق هر چه بیشتر برای همه کسانی که همه چیز خود را خالصانه تفدیم انقلاب اسلامی کردند .
سید مقداد
با تشکر از جهان به خاطر این مطلب جالبش، ای کاش این مناظره رو زیر نویس می کردین تا کسانی که زبان انگلیسیشون خوب نیست هم متوجه می شدن
سلیمان
ایران به این شیر مردان نیاز دارد درود بر دکتر مرندی ./