چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۴
۸
با نظر کمیسیون اقتصادی مجلس صورت می گیرد؛

خبر خوب برای رانندگان بی‌گواهینامه

پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 421410
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون درباره حذف شرط پایان خدمت سربازی برای اخذ گواهینامه خبر داد.
خبر خوب برای رانندگان بی‌گواهینامه
به گزارش جهان، عطاءالله حکیمی نماینده مردم رودبار و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم،‌ از مصوبه این کمیسیون برای حذف شرط پایان خدمت سربازی برای اخذ گواهینامه خبر داد و خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هفته گذشته و در جریان بررسی لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل اشخاص ثالث، موضوع حذف شرط داشتن پایان خدمت سربازی برای گواهینامه را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: از آنجا که بسیاری از زندانیان، جوانانی هستند که به‌دلیل نداشتن کارت پایان خدمت، نتوانستند گواهینامه بگیرند و استفاده از وسائط نقلیه حق همه مردم است، لذا پیشنهادی برای حذف شرط داشتن پایان خدمت سربازی در اخذ گواهینامه مطرح شد که به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین تصریح کرد: با تصویب این طرح موتورسواران و رانندگان وسایل نقلیه بدون انجام خدمت سربازی و تنها با داشتن ۱۸ سال سن می‌توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند.

حکیمی در پایان گفت: این مصوبه کمیسیون اقتصادی است و به‌زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خوش به حال سربازانی که بدون لحظه ای درنگ رفتن خدمت
شنیده بودم در آخر الزمان منکر معروف و معروف منکر میشه
کسانی که به خدمت میروند سرشان کلاه میرود چون نیاز ی به کارت پایان خدمت نیست و در ضمن چند سال بعد با مبلغی ناچیز ان را میخرند.
Iran, Islamic Republic of
زکی!!!
Iran, Islamic Republic of
خوب شرط زندان برای رانندگی بدون گواهینامه رو بردارید
صابر
سلام دوست عزیز خسته نباشی در کل دنیا رانندگی حق مسلم همه مردم هست کسی بنابه شرایط زندگیش نمیتواند برود خدمت قرار نیست که از نیازهای اولیه زندگی خود محروم گردد
امیدوارم به زودی یه خورده هوشمندانه در بقیه محدودیت ها عمل کنند تا باز هم راه برای بی قانونی(رانندگی بدون داشتن گواهی نامه) بسته تر شود.
و هرچه زودتر به جایی برسیم که متوجه شوند که سربازی چیزی هست که یه سری جوون رو دچار مشکل کرده.
مهدی
خوب اون وقت کارت سربازی به چه درد میخوره ؟
مینا
خیلی خوبه خب
به هرحال قبلا هم میشد گرفت بایه گواهی اشتغال به تحصیل دوران دبیرستان.اون موقع اگه میشد حالا چرا نشه