دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

قضیه سربازی پولادی چه شد؟

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 421314
رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: بارها گفته ایم تا پولادی به ایران بازنگردد، نمی توانیم تصمیم جدیدی درباره این بازیکن بگیریم.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، سردار مهرعلی باران چشمه در رابطه با وضعیت مهرداد پولادی اظهار داشت: هیچ خبر جدیدی از این مساله ندارم. بارها گفته ایم تا پولادی به ایران بازنگردد، نمی توانیم تصمیم جدیدی درباره این بازیکن بگیریم.

وی در واکنش به صحبتهای کفاشیان که اعلام کرده باران چشمه قول داده بعد از بازگشت پولادی مشکلات او را رفع کند، افزود: من با کفاشیان صحبت کردم و دیگر دلیلی ندارد درباره جلسه خصوصی ام با او صحبتی کنم. مرا وارد این بازیها نکنید چون بارها در خصوص وضعیت این بازیکن توضیح داده ام. قطعا برای پولادی امتیاز ویژه ای قائل نیستیم و منتظریم تا او به ایران بازگردد تا مثل سایرین پرونده اش بررسی و سپس در خصوص او تصمیم گیری شود.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص وضعیت بازیکنان سرباز شاغل در تیمهای نظامی برای بازی در فصل آینده گفت: هنوز درباره اینکه این بازیکنان بتوانند برای فصل آینده به میدان بروند یا خیر، تصمیم گیری نشده است. البته خیلی از آنها دوران سربازی خود را می گذرانند و بعد از پایان فصل جاری درباره شان تصمیم گیری می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بابا اینقدر .. نباشد این جوان میاد و به سربازی هم می رود ملیون ها نفر رفتند نهایتش یکی هم این جوان اصلا قصد توجیه کردن کارش را ندارم من خودم 28 ماه در جنک خدمت کردم حالا بعضی ها با نام این بازیکن خودشان مطرح می کنن