يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۸
۶۹
فوتبالیست هایی که خون‌شان از ملت ایران رنگین تر است!

لبخند ژکوند به فوتبالیست های قانون گریز/ «پولادی» دلار می شمارد و به ریش همه می خندد!

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 399126
بازیکنی چون مهرداد پولادی با دهن کجی به تمامی قوانین نظامی کشور نه تنها حاضر به تمکین از قانون نشد بلکه امروز با حضور در تیم های عربی دلارهای قراردادش را می شمارد و به ریش جوانان شهرستانی می خندد!
لبخند ژکوند به فوتبالیست های قانون گریز/ «پولادی» دلار می شمارد و به ریش همه می خندد!
گروه ورزش جهان نيوز- پیمان عابدی: ماجرای کارت های جعلی معافیت از سربازی چند سالی هست که به عنوان یکی از زیرشاخه های فساد در سطح اول فوتبال کشور مطرح می شود.

فوتبالی که از چند سال قبل نام حرفه ای را با خود یدک می کشد گویا قرار است در زمینه فساد هم از لیگ های حرفه ای دنیا عقب نماند و حالا از دلالی بازیکنان خارجی گرفته تا صدور کارت های جعلی معافیت از خدمت، خود را غرق در فساد می بیند.

البته در این یادداشت به دنبال تحلیل و بررسی چرایی گسترش فساد در عرصه فوتبال نیستیم که «این قصه سر دراز دارد» اما همزمان با آغاز لیگ چهاردم فوتبال کشور، ایجاد تردید در صحت و سلامت کارت معافیت برخی چهره های فوتبال بر سر زبان ها افتاد و مسئولان مجاب شدند تا د راین زمینه پیگیری های لازم را صورت دهند.

ماجرا تا جائی پیش رفت که پای ملی پوشان حاضر در جام جهانی نیز به آن باز شد و پس از پیگیری های قضایی چهره های سرشناسی از ادامه حضور در سطح اول فوتبال کشور محرم شدند. بختیار رحمانی، سروش رفیعی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، شجاع خلیل زاده و ... را می توان در زمره این افراد نام برد.

اشدِّ مجازات متخلفین و اجرای قانون بدون در نظر داشتن شهرت و محبوبیت آنها، خواسته مردمی بود که جوانان خود را برای انجام خدمت مقدس سربازی در اخیار نظام قرار می دهند.

سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان برخورد با فوتبالیست های مجرم روال قانونی خود را طی کرد و چند بازیکن به تیم های نظامی فرستاده شدند (که البته برخی کارشناسان و افکار عمومی حتی این جریمه را نیز برای متخلفین کم می دانستند) اما همزمان با آغاز اردوی تیم ملی فوتبال کشور در آفریقای جنوبی و مراحل آماده سازی برای حضور در جام ملت های آسیا، فشارها برای بخشش ملی پوشان متخلف بر فدراسیون فوتبال و سازمان نظام وظیفه بالا گرفت. این فشارها به جائی رسید که در نهایت قرار بر همراهی این بازیکنان در جام ملت های آسیا با سایر ملی پوشان شد.

قراری که حالا خیلی ها را نا امید و هزار و یک سوال در اذهان بوجود آورد. اینکه آیا خون چهره های فوتبالی از جوان روستایی که هیچ رانتی برای جابجایی حتی یک روز خدمت سربازی اش ندارد مقدس تر است؟!

همینکه نظام وظیفه به این بازیکنان اجازه ادامه فعالیت در سطح اول فوتبال کشور را داده و مانند یک بازیکن عادی که در زمان مقرر باید در تیم های نظامی حضور پیدا کنند، طی طریق کرده، نشان از بخشش و رافت سازمان نظام وظیفه دارد اما اینکه ارزش چند بازیکن را آنقدر بالا ببریم که قانون زیر پا له شود، قطعا مورد تایید هیچ شهروندی نیست.

همه این بازیکنان در عین محبوبیت و شهرت، متخلف و مجرم هستند و باید طبق قانون با آنها برخورد شود نه آنکه هر روز یک لبخند ظریف به آنها نشان داده و دست نوازش هم بر سرشان کشیده شود و دائما زمزمه کنیم «انشالله گربه بوده»

حساسیت روی این موضوع زمانی بیشتر می شود که بدانیم بازیکنی چون مهرداد پولادی با دهن کجی به تمامی قوانین نظامی کشور نه تنها حاضر به تمکین از قانون و رای سازمان نظام وظیفه نشد و خود را به این سازمان معرفی نکرد بلکه امروز با حضور در تیم های عربی دلارهای قراردادش را می شمارد و به ریش جوانان شهرستانی که مجبور به حضور در پادگان های نظامی برای انجام خدمت مقدس سربازی هستند می خندد!

در پایان یک سوال باقی می ماند و آن این است که براستی سازمان های مسئول در این زمینه حاضر هستند شرایطی که برای امثال مهرداد پولادی فراهم شده، در اختیار یک جوان روستایی مشمول خدمت سربازی قرار دهند یا خیر؟!

در ذیل می توانید برخی از عکسهای منتشر شده از سوی پولادی در اینستاگرامش را مشاهده نمایید. بازیکنی که از سوی سازمان نظام ظیفه متخلف شناخته شده، در حال خوشگذرانی در قطر است و حالا هم که با تیم ملی راهی استرالیا شده است!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دیگه این آدم تو اون فضا به نظر شما بر می گرده ایران؟؟؟
امید
Iran, Islamic Republic of
برای چی برگرده وقتی بچه های آقازاده ها به راحتی معاف می شن یا به راحتی برای تحصیل و هزار جور بهانه دیگه از کشور خارج می شن چرا اینها رو تبعیض نمی دونین یا وقتی سربازی رو می فروختن و هزاران بچه مایه دار سربازی رو خریدن وبدبختهایی مثل من دو سال تمام سربازی رفتن این رو تبعیض نمی دونستین حالا برای پولادی شد تبعیض وقتی بچه آقازاده ها وبچه مایه دارها سربازی رفتن و پولادی نرفت اونوقت می شه تبعیض
سرور
مقصر وزیر ورزش و....
بازهم عدالت سر بریده شد
محمدعلی
اون هم توسط کی؟
هنوز باورم نمیشه!
...
حتما سردار بسیجی دکتر فیروز آبادی از شماها و ماها درکش بیشتر است. زیاد بیخودی جوش نزنید. ایشون از افراد با درک بالایی هستند.
محسن
پیامبر اکرم فرمودند: امتهای پیشین از بین رفتند به خاطر اینکه عدالت را بین ضعفا اجرا کردند ولی توان اجرای آن را بین اقویا نداشتند!
مسولان نظام وظيفه از مردم وخانواده شهدا يك كم خجالت بكشند بد نيست،بچه كاركر ،كشاورز،فقير تو مرزهاى شرق وغرب وجنوب مقابل داعش و وهابى ها وطالبان كشته بشند،يك سرى ميلياردى پول بگيرندوسربازى را مسخره كنند،مقصر كمالى ها،وبالاتر از ان است،نوبت شما هم ميرسه،
جلالی
Iran, Islamic Republic of
این را به آقای ف... بگوئید...
Iran, Islamic Republic of
گروهـــــــــــــــــــــــــبان گروهبان اي داد
نظام وظیفه.........
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود ایران حذه بشه تا اینجور کار ضد قانونی کنن.
واقعا جای تاسف بزرگی برای همه ایران هست
ما سال 80 رفتیم به خاطر کنکور سه ماه عقب بندازیم قبول نکردن هنوز بعد از سیزده سال یادم نرفته اگر کلا بردارن سربازی اجباری را مهم نیست اما این رفتار برای اینده خودشون که ادعا عدالت دارن قوه قضاییه سردار فیروز ابادی خوب نیست اون دنیا هم است ما که راضی نیستیم
سرباز
چه ربطی به سردار فیروز آبادی داره ؟؟
اگرچه من هم این حرف رو رد نمی کنم .
سرور
ربط اش این است که جناب سردارفیروزآبادی با درخواست وزیر ورزش موافقت کرده است.
امير
پولادي رو با يه بچه روستا مقايسه ميكنين؟ كم واسه تيم ملي زحمت كشيد اين بنده خدا؟ چرا دست برنميدارين از سرش؟ اين سايت شما فقط بلده غر بزنه
آنتی فوتبال
دعوا سر زحمت نیست. اگه ایشون برای فوتبال زحمت کشیده، دستمزد میلیاردی گرفته، اما ی جوون شهرستانی هم برای این نظام طحمت کشیده و به اندازه خودش که چه بسا بیشتر کار برای این مملکت کرده. الان بحث سر یک موضوع و نبود عدالت در اون هستش.
بعد هم این سوال مطرحه که چرا برد در جام ملتها رو به هر قیمتی می خوان آقایون ؟
احتمالا اگر هم حذف می شدن زبونشون هم دراز بود که نذاشتید برنده شیم چون بازیکنا رو نداید.
سناریو خنده دار کلا
Iran, Islamic Republic of
از قبال تیم ملی میلیاردی داره پول می گیره. این جاعل بیشتر زحمت کشیده یا دانشجوی دکترایی که بخاطر کارت پایان خدمت نمی تونه یه کنفرانس بین المللی شرکت کنه
مجید
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزامیرخان ،زحمات ایشان نزد ملت محفوظ جبران آن باپول هایی که درقالب قرارداددریافت نموده راستی شوتی چندحساب کنیم زحمات ایشان را ودرکنارآن این بزرگواران حقیر به عدم انجام مقدس خدمت سربازی که وظیفه ای ... چه پاسخی دارند .بارشوه وجعل که این خودهم یک نوع دزدی وارتشاء است چه پاسخی دارند ومسئولان محترم هم بدانند دردادگاه الهی نیز می بایست پاسخگوباشند.
...
Iran, Islamic Republic of
هزاران دکتر و مهندس که کشور رو میسازند و نخبه های دانشگاهی میرن سربازی. مهرداد پولادی در مقابل کوچکترین این افراد کسی نیست.
اصلا فوتبال و فوتبالیست چه گلی به سر این ملت زده ؟
یه مشت آدم همیشه بازنده در تمام میادین ورزشی...
اون جوان روستايي ميره مرز کشور و از کشور دفاع ميکنه...و خيلى از مواقع هم همين جوانان روستايي تو مرز شهيد ميشن
اين پولادى واسه تيم ملى چيکار کرده؟ چندتا گل زده چند تا پاس گل داده؟ چقد دفاع خوب داشته؟
به فرض هم که تاثر داشته تو تيم ملى؛ بازيکنى که قانون کشورش رو زيرپا ميذاره و حتى حاضر به عذرخواهى هم نيست. مطمئن باش تيم ملى رفتنش,هم واسه خودش و خوش گذرانيه خودشه؛ نه واسه کشورش
مهدی
چه کار کرده؟ نکنه جام قهرمانی برامون آورده که خبر نداریم؟؟ هرچند پرسپولیسیم اما ابدا طرفدار ایشون نیستم حتی اگه یه روز بر فرض محال با این فوتبالیستها قهرمان جام جهانی هم می شدیم فوتبال باز هم نمی توانست از سربازی که با شرف و ناموس ما سرکار داره مهمتر باشه که به خاطر چنین مقامی عده ای بتونن خودشون برتر از قانون بدونن و به سربازی نرن اونم به این شیوه. چند تا سرباز الان لب مرز جونشون برا دفاع از ایران عزیزمان در خطره اونوقت ...
Iran, Islamic Republic of
امیر خان من اصلا" از این سایت خوشم نمیاد ولی تو این مورد راست گفته حالا من روستایی باید برم خدمت جناب زحمت کش شما با مدرک جعلی سالی یک میلیارد درامد داشت مگه کم از بیت المال خورد
عباس
واقعا خجالت بکشید
بحث شخص فولادی نیست؛ صحبت از عدالت است. ما که ادعای پیروی از امیرالمؤمنین را داریم باید اینگونه رفتار کنیم!
ضمن اینکه فوتبال همچی خدمتی حساب نمیشه، سرگرمی و شهرت و پول.
خدمت را مرزداران و دانشمندان و ... انجام میدهند
حسن
چته عمو !!! شغلش اینه !
زحمتی که اینا برای کشور میکشند ....مرغ ... نمیکشه!!!
Iran, Islamic Republic of
... توی این تیم ملی
علی اکبر
چه ربطی داره
یک جوری حرف میزنید انگار فی سبیل االله بازی کرده
خب اگر زحمتی هم کشیدی پولش را چندین برابر یک جوان روستایی که چندین برابر فوتبالیست ها زحمت میکشهه، گرفته
حالا مگر بقیه جوان ها برای این مملکت زحمت نمی کشند فقط امثال فولادی ها برای تیم ملی زحمت می کشند
قانون برای همه یکسان است
چرا امثال ما ها که دیر به سربازی میرویم جریمه می شویم
مگر چه فرقی بین ما و فوتبالیستها است
اگرهم این فوتبالیستها زحمتی هم کشیدند هزار برابرش پول از بیت المال و این مردم دریافت کردند
سعید
شما هم احتمالا از کسایی هستین که با این روش سربازی رو دور زدین امیرجان.
من بخدا بازیم از این پولادی بهتره. چرا من باید 2 سال خدمت کنم این آقا نکنه؟؟؟؟
برا شما و آقایان متاسفم.
یاسین
چی به شما میرسه؟احتمالا نسبت فامیلی داری؟والا سر تو و امثال تو بدجوری کلاه رفته..
امیر پولادی :)
مهدي
آقاي امير همچين ميگي اين همه زحمت براي تيم ملي كشيد كه .... بفرما تيم ملي تا حالا براي مردم چكار كرده شكم چند نفر فقير و روستاي رو سير كرده كلا فوتبال آن هم با بودجه دولت فقط حيف و ميل بيت المال است برو از مدم نظر سنجي كن پول نداريم دو تا بخاري استاندارد براي مدرسه هاي محروم بخريم تا دانش آموز ها توي آتش نسوزن آنوقت تو صحبت از تيم ملي ميكني
مرضی
چه گلی بر سر این مردم زده-هر کاری کرده چند صد برابر پولش را گرفته
آره نمی بینی فوتبال ایران جزء سه تیم برتر جهانه واقعا"زخمت کشیدندو خمت کردند
بابا تو را بخدا اینقدر چشم تنگ نباشید در سطح ملی این پول ها عددی نیست بخاطر مهین کوتا ه بیاید
جوان ایرانی
ما که راضی نیستیم. اون دنیا باید جواب پس بدن این آقایون. مثل اینکه آقایون به بی قانونی عادت کردن...متاسفم
شما اگر مردي و اگه راست ميگيد اگر دلتان براي جوانان سوخته بريد دنبال آدمها پشت پرده و كار چاق كن ها بگرديد و معرفيشان كنيد كه البته بعيد مي دانم !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تیم ملی هر کشوری، گلچینی از بهترین جوانان کشور است. الان تیم ملی ایران، تیم جاعلان کارت پایان خدمت است. پولادی حاضر نشد برای ارایه توضیحات حتی داخل ایران بیاد. واقعا جای تاسف است.
اشرفی
Iran, Islamic Republic of
آقایانی که اینچنین نور چشمی ها را میبخشید آیا اگر به آخرت خودتان اعتقاد دارید فکر نمیکنید این موضوع حق الناس هست و در آخرت باید جواب امثال منی بدید که باید آزمون دکترا بدم و گفتن نمیشه..من حلالتان نمیکنم در هر جایگاه و مقامی که هستین..
قانون برای ضعیف ها است. عدالت در این کشور افسانه ای بیش نیست!!!!!؟
معلوم میشه آقازاده ها هم سربازی نمی رن!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا هم مي ايد 50 ميليون مي دهد و معاف مي شود. غصه نبايد خورد
غلام علي نيستاني
Iran, Islamic Republic of
سلام بعد از موضوع فراريان ازخدمت مقدس سربازي ديگر كسي دوست دار تيم ملي فوتبال نخواهد بوداينها اگر جام ملت ها راهم بياورند ديگر لطفي ندارد دليل اش هم يك مرام وجداني است . خدمت سربازي ازقديم الايام براي خودش شور وحالي داشت و دارد من بسيجي جبهه وجنگ هستم عمليات خيبر هم جانباز شدم سربازان وظيفه بسياري هم ديدم كه جان عزيز شان را در راه حفظ اين آب وخاك تقديم كردند مكر آن بچه روستايي صاف وساده و آن بچه نخبه فول دانشگاهي خدمت سربازي نرفته اند همه در شرايط خودشان به نظام رفته اند حالا اين آقايان جعل كارت سربازي كه جرم است را انجام داده اند رامي فزستند استراليا تفريح هم بكنند نه اين وافعا ظلم و تبعيض در بين جوانان است من كه ديگر به اين برادر بسيجي فيروز آبادي اعتقادي ندارم فكر نكنم پا بند خط مقدم جبهه و سنگر كمين بوده باشد اگر بود با اين دزخواست وزير ورزش موافقت نمي كرد . اينكه مي گوئيم لطف و صفائي ندارد مال اينكه همراهي با اين جماعت فوتباليست يعني قبول ستم وحق كسي وجوز به شهيدان سرباز وظيفه كه در كردستان ضد انقلاب سر از بدنشان جدا كردند يعني همراهي با صدام يزيد كافر واينكه ديگر حالم از اين فوتبال بهم مي خورد حالا شما بيا حساب بكن به خاطر همين تصميمات غلط بعدا جه فجايع و اتفاقات كه خواهد افتاد ازاين بي قانو ني وهرج ومرچ وآخر اينكه وزير ورزش هم پايش را مي خورد آقا من قول مي دهم اين تيم اگر كيسه گل تيم هاي ديگر نشد .
احمد
امير آقا مثل اينكه تو هم بچه پولداري يا آقازاده اي نكنه كارت خدمت سربازيت جعليه؟
مصطفي
يكي از اقوام و يك از دوستان نزديك اينجانب يعني دو جوان جان خود را در دوره سربازي از دست دادند بخاطر اينكه تفنگ يك گلوله داشت و مامور اسلحه خانه آن را به طرفش چكانده بود تا مطمئن شود تفنگ خالي است.
من میخوام بدونم اگه یک آدم عادی جعل اسناد کنه اونم همچین سند مهمی مجازاتش چیه ؟
نسل اول
ضمن تشکر از انتشار این مقاله یادآوری می کنم که انتقاد به پولادی و امثال ایشان درمان درد نیست!

باید کالبدشکافی شود که چرا و به چه دلیل از دستگاه عریض و طویلی مانند نظام وظیفه و مقامات مافوق آن چنین مجوز قانون شکنی و تبعیض صادر شده است
مهدی
سلام
واقعا از این تصمیم متاسفم.یک بچه روستایی که نون آور خونست به قانون احترام میگذاره و میره خدمت ولی بچه پولدارهای شهرهای بزرگ خصوصا تهران که خلاف قانون عمل کردن با دادن پول معاف میشن یا مثل این فوتبالیست بخشیده میشن
واقعا متاسفم
جناب سرلشکر فیروزآبادی لطفا در تصمیمتون تجدید نظر کنید.از شما بعید بود
واقعا باید اینارو نمیبخشیدن
بي نام
واقعا باعث تاسفه !!!
امید
اگه منم کارت خدمت جعل میکردم و با این ابعاد و فضاحت و پر رویی تو مملکت لو میرفتم همینطور برخورد میشد.
طرف کارت نظامی جعل کرده تو این سطح لو رفته آبروی نظام رو برده میگن عیب نداره اگه میخای بیا برو تراکتور سازی یه تیم بالاتر از سطح تیم فعلی
امام علی(ع): ظهر الفساد انا لله و انا الیه راجعون.
کجایی آقا
امید از تهران
امروز یکی از دوستان در خصوص وضعیت سرباز وظیفه ای را که تک پسر بود و پدرش بیماری ام اس داشت و علیرغم این بیماری پدر که زمینگیرش کرده پسر را در کمیسون مربوطه سرباز اعلام کردند صحبت می کرد یاد این مثلا فوتبالیستهای میلیاردی افتادم و خواسته مردم که خواهان مجازات متخلفین افتادم واقعا چرا باید اینگونه بین جوانی با جوان دیگر تفاوت باشد ؟؟؟؟؟!!!!!!!
United Kingdom
خدا یه روز از خدمت سربازی ما رو نبخشیدن...30 روز مرخصی تشویقی داشتم یه روزش رو هم حساب نکردن....با فوق لیسانس الکترونیک جایی خدمت کردم که از یگان تا لب جاده یک ساعت پیاده راه بود...تا نزدیکترین ابادی بیش از 70 کیلومتر راه
خدائیش آدم از این مسئولین خجالت میکشه؟؟؟ با چی دنباله چی هستن؟ کار خدا آخرش با نکبت و آبروریزی و این و اونو مقصر کردن بر میگردن کشور؟ وقتی نمی فهمن که عدالت اصالت دارد نه تیم ملی! دیگه چیکار میشه کرد؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که شعور مردم را ندیده گرفتن و این متخلف ها را بخشیدن باید از مردم عذر خواهی کنن .
mostafa
الگوی ما آن جوان 19 ساله ای است که کارت جعلی درست میکند و به تیم های فوتبال میرود و ثروت میلیاردی به جیب میزندو بازهم به تیم ملی دعوت میشود و به ریش تمام جوانهای این مرزبوم که هم جان داده و هم خدمت مقدس را انجام داده اند می خندد.
قانون برای همه ،اما نه همه ی همه!....
رانت ،رشوه ، رابطه قدرت نفس کشیدنو از اقشار ضعیف سلب کرده
به هر کی برسم توصیه میکنم نره خدمت ، کار که تو مملکت نیست،بیکاری هم که کارت پایان خدمت نمیخواد !
داود
Canada
پولادی و امسال پولادی که زیاد هم هستن اگه سربازی هم برن به ریش ملت میخندند...
واقعا از آقای فیروز آبادی بعید بود....
France
چیش بعید بود؟
محسن
اینکه شخصی خلاف کنه قابل توجیه نیست
اما سر نخ کجاست؟
وقتی پولدار بودن در کشوری جرم باشه و اشخاص نتونن از پولشون استفاده کنند باید منتظر چنین تخلفاتی باشیم
من خودم جزء دهک اول جامعه هستم ولی به نظرم شخصی که پول داره، حق داره از مالش استفاده کنه
اگر خود شما درآمد میلیاردی داشتید آیا به نظرتون ظلم نبود که دو سال همه چیز رو رها کنید و به سربازی برید
البته اینکه پولشون رو از راه حلال به دست بیارند مطلب دیگری است ولی استفاده از پول ربطی به اون نداره.
آن رافت هم از کیسه خلیفه بخشیده شده
Iran, Islamic Republic of
می توان از منظر دولت قانون گرا! به قضیه نگریست چرا که می شود این جرایم را هم قانونی کرد
یکی از همین مردم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بر عکس شما من معتقدم در مورد پولادی تصمیم صحیحی گرفته شد .دفاع از حق ایران در فوتبال برای ما مردم بسیار مهم است پس چرا پولادی نباشد اوستاره ایران در جام جهانی بود .لطفا هر چه خود نمی خواهید به نام مردم تمام نکنید.
من به عنوان یک مسمان برای حفظ اسلام به خدمت مقدس سربازی رفته ام و از این عمل خود ناراحت اصلا نیستم ولی از این سرادارهای اسلام فیوز آبادی ها که قفلشان با کلید گودرزی ها باز می شود وعدالت را زیر پا لگد مال می کنند هم همه جا زیاد است من افتخار خود می دانم که به خدمت مقدس سربازی رفته ام ولی آیا امثال این جیگول تازه به دوران رسیده که از جرم جعل گرفته تا ...در کارنامه خود دارد از مرزهای ایران دفاع خواهد کرد یا فقط به فکر جیب خود می باشد آیا جرم جعل اگر من هم داشتم الان در اجتماع بودم یا به ندامت گاه می انداختنم ؟؟و هزاران سوال بی پاسخ دیگر ورشکار که صفت جوانمردی نداشته باشد ورزشکار نیست
United States
وقتی که رئیس جمهور یک ممکت احمدی نژاد این همه خلاف قانون عمل می کرد چرا صدای هیچ کس در نمیامد و این همه تخلف از قوانین .ولی ما آدم های بیچاره اگر از یک چراغ قرمز عبور کنیم باید چند هزار تومن جرمیه بشیم . این است دولت اسامی که قوانین برای غیر از امرا و رئیسان است چه جوابی شما روزنامه نگاران دارید که صدای خود را برای عدالت در نمیاورید و فقط کار شما شده سیاسی بازی ...
احمدرضا ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
کشتی گیر پانزده ساله ملایری به علت این که پول کافی برای دریافت پاسپورت نداشت به مدت دو سال از تمام فعالیتهای ورزشی توسط مسئولان کشتی همدان محروم شد .اما مهرداد پولادی با وقاحت هر چه تمامتر در مقابل قانون ایستادگی کرد و به ریش همه خندید و دست اخر نیز با احترام کامل به اردوی تیم ملی پیوست و بعد از اتمام بازیها نیز هم پاداش حضور در تیم ملی را خواهد گرفت و هم در قطر مشغول شمارش دلار و خوش گذرانی خواهد شد .این نوع تبعیض ها در جامعه اسلامی نگران کننده است .امیدوارم نظر من درج گردد.