جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱

فلسطین خواستار اخراج اسرائیل از فیفا

شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب: 420523
جبریل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین می‌گوید کشورش در کنگره آتی فیفا خواهان اخراج اسرائیل از فدراسیون بین‌المللی فوتبال می‌شود.
به گزارش جهان ، جبریل رجوب به خبرگزاری رویترز گفت: در کنگره فیفا که روز ۲۹ مه در شهر زوریخ برگزار می‌شود از کشورهای عضو خواهد خواست تا رژیم صهیونیستی (اسرائیل) را تحریم کنند.

در کنگره پیشین فیفا که سال گذشته در سائوپائولو برزیل برگزار شد رجوب پذیرفت تا از ارایه این درخواست صرفنظر کند اما حالا این مقام فلسطینی می‌گوید این بار مصالحه نخواهد کرد.

به گفته جبریل رجوب ، از سال گذشته تاکنون شرایط بهبود نیافته و اسرائیل همچنان فوتبالیست‌ها و ورزشکاران فلسطینی را اذیت می‌کند و مانع از انتقال تجهیزات ورزشی به کرانه غربی و نوار غزه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حق با فلسطین است رژیم غاصب اسراییل حق ندارد در بازیهای بین المللی شرکت کند. چگونه است انقلابیون یمن بخاطر احقاق حقشان مورد بمباران رژیم عربستان هستند اما غاصبان فلسطین آزادانه دنیا را تهدید میکنند؟