سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

معضل سوءاستفاده جنسي در ارتش امريکا

شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 420469
وزات دفاع آمریکا، پنتاگون، روز جمعه از بالا بودن خطر تلافی جویی در ارتش آمریکا علیه کسانی که سوءاستفاده جنسی را محکوم می کنند، خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، پنتاگون اعلام کرد از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۴ میزان سوءاستفاده جنسی در ارتش ۲۷ درصد کاهش یافته است، اما خطر تلافی جویی علیه قربانیان یا کسانی که سوءاستفاده جنسی را محکوم می کنند، همچنان بالا است.

اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا، هنگام ارائه گزارش سالانه پنتاگون درباره این نوع خشونت ها اعلام کرد « نظامیان زیادی وجود دارند که احساس می کنند در صورت محکوم کردن سوءاستفاده جنسی، مورد انتقامجویی قرار گرفته یا اخراج می شوند ».

اشتون در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد راهبرد جامعی را برای جلوگیری از انتقامجویی علیه قربانیان و کسانی که به حمایت از قربانیان مداخله می کنند، خواستار شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، بر اساس این گزارش ۵۷ درصد قربانیانی که سوءاستفاده جنسی را محکوم کرده اند، می گویند تلافی جویی هایی را در کار یا مجازات هایی اداری را متحمل شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *