يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
شعار علیه رحمتی و استقلالی‌های پیکان

حاشیه بازی پرسپولیس و پیکان

جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 420447
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه دروازه‌بان تیم پیکان شعار سر دادند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در حالی که حدود هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه پرسپولیس حضور دارند، تیم پیکان فقط ۵ هوادار در ورزشگاه دارد که همین هواداران هم به شدت بازیکنان پیکان را تشویق می‌کردند.

* به محض ورود بازیکنان پیکان به زمین، هواداران پرسپولیس علیه مهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان ۳ بازیکن پیکان که سابقه حضور در استقلال را دارند شعار سر دادند.

* قرار است پیش از آغاز بازی امروز از شهیدان پورزند، بدستانی و متولیانی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر به عنوان پدران آسمانی تجلیل شود.

* اسکوربورد ورزشگاه آزادی کمی دچار مشکل است که به خاطر همین تصاویر روی آن هماهنگ نیست.

* همزمان با ورود بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن، برانکو ایوانکوویچ هم داخل زمین آمد تا گرم کردن بازیکنانش را زیر نظر داشته باشد.

* هنگامی که سوشا مکانی مشغول گرم کردن بود، مسعود همامی به تیر دروازه تکیه داده بود و گرم کردن مکانی را تماشا می‌کرد.

* هواداران پرسپولیس با شعار «پرسپولیس اول بشی، آخر بشی دوست داریم» سرخ‌پوشان را مورد تشویق قرار دادند.

* در اقدامی جالب، رضا چلنگر مترجم برانکو برای لحظاتی از سوی هواداران تشویق شد.

* به مناسبت سالروز ولادت امیر المومنین علی (ع) مراسم ویژه‌ای در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در آن اشعار و ترانه‌هایی در وصف حضرت علی (ع) در ورزشگاه خوانده شد، همچنین به مناسبت روز معلم روی اسکوربورد ورزشگاه تصویر شهید مطهری برای لحظاتی نقش بست.

*یکی از هواداران قصد داشت دختر خردسال خود را به ورزشگاه بیاورد که ابتدا با این امر مخالفت شد اما بعد از دقایقی این شخص توانست با دختر خود داخل ورزشگاه شود.

* از بین بازیکنان ذخیره پرسپولیس در این بازی مهدی جعفرپور و رضا خالقی‌فر برای گرم کردن وارد زمین نشدند.

* سیدمهدی رحمتی، جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان، محمدصادق بارانی، آندره سندرا فریرا، مصطفی شجاعی، وحید حیدریه، محمد نصرتی، سیداحمد مهدی‌زاده و امیرحسین فشنگچی ۱۱ بازیکن پیکان در بازی با پرسپولیس هستند.

* هواداران پرسپولیس برای لحظاتی امیرحسین فشنگچی و محمد نصرتی دو بازیکن پیکان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند تشویق کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *