جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۲

لیست ۱۸ نفره پرسپولیس مقابل پیکان

جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب: 420362
از جانب برانکو ایوانکوویچ لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای مصاف مقابل پیکان اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از انجام آخرین تمرین، هجده سرخپوش را برای بازی با پیکان انتخاب کرد.

سوشا مکانی، محمد نوری، مسعود همامی، رضا نورمحمدی، هادی نوروزی، مایکل اومانا، گابریل فرناندو، افشین اسماعیل زاده، مهدی جعفرپور، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری، مهدی دغاغله، علی علیپور، رضا خالقی فر، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی و مهدی طارمی نفرات حاضر در هتل المپیک محل برپایی اردوی سرخپوشان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالکریم خادم پور
به این لیست که نگاه میکنم گریه ام میگیره ، با پرسپولیس چه کرده اند؟؟؟؟
کو علی دایی؟، کو عابدزاده؟ کو علی کریمی؟ ، کو اون همه ستاره که لرزه به تیم حریف می انداختن؟ کو اون تیمی که وقتی بازی میکرد جلوی تلوزیون میخکوب میشدیم؟
یادمه یه زمانی دو هفته قبل از شهرآورد استرس و هیجان مون شروع میشد و روز بازی از شور و شوق بازی دست و پامون می لرزید ولی این روزا دیگه کمتر کسی میدونه که پرسپولیس یا استقلال کی بازی دارن یا کجای جدولن یا اصلا لیگ هفته چندمه
حمید
سلام این تیم تا خصوصی نشه هیچ کاری نمیشه کرد بجای افسوس و ناراحتی باید منتظر موند تا تکلیف همه روشن بشه به نظر من این ساسیون تو ورزش دارن میلیارد میلیارد پول به جیب میزنن پس من و تو نباید ناراحت این چیزا باشیم