جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گزارش تمرین پرسپولیس

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 497744
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس امروز بدون لباس ورزشی در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد.
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان پرسپولیس برای تمرین نوبت صبح امروز قبل از ساعت 10 صبح در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافتند. تمرین پس از صحبت‌های برانکو از ساعت 10 و15 دقیه با گرم کردن زیر نظر مارکو، بدنساز تیم، آغاز شد.

 در تمرین امروز محسن مسلمان، علی علیپور، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، الکساندر لوبانوف، شهاب زاهدی، محمد رحمتی، ساسان انصاری، محسن ربیع‌خواه، علوان‌زاده و یک بازیکن تستی حضور داشتند.

* محمد انصاری هم در محل تمرین حضور پیدا کرد ولی با توجه به پشت سر گذاشتن دوران نقاهت همچنان از تمرین با تیم معاف است.

* تمرین امروز یک تماشاگر ویژه هم داشت و حسین ماهینی که با لباس شخصی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده بود، نظاره‌گر تلاش بازیکن شد.

* در ادامه تمرین، علیرضا بیرانوند هم با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد و به خوش و بش با بازیکنان و تماشای تمرین پرداخت.

* تمرین سرخپوشان در زمین چمن هم برای حدود 90 دقیقه به طول انجامید. بازیکنان در این بخش از تمرین پس از گرم کردن به کار با توپ مثل حرکت با توپ و پاسکاری پرداختند و پس از آن تمرین شوتزنی داشتند.

*برانکو ایوانکوویچ از ساعت 11 و 45 اعضای تیم را به سمت سالن بدنسازی هدایت کرد.

* بازیکنان برای حدود 25 دقیقه هم در سالن بدنسازی تمرین کردند.

* با توجه به درخواست برانکو و هماهنگی‌های انجام شده، باشگاه مکانی را برای اقامت و استراحت بازیکنان در محل ورزشگاه تدارک دیده‌ است و اعضای تیم برای استراحت و خواب در مجموعه می‌مانند تا برای تمرین نوبت دوم امروز که از ساعت 17 و 30 آغاز می‌شود، آماده باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *