سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۱
۴

کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!

جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 420436
راهپیمایی روز جهانی کارگر امروز - جمعه - پس از هشت سال توقف، با مشارکت جمع کثیری از کارگران واحدهای مختلف در تهران برگزار شد.
به گزارش جهان، پیش از راهپیمایی کارگران واحدهای مختلف اقتصادی در مقابل خانه کارگر در خیابان ابوریحان تجمع و سپس در صفوفی منظم به سوی خیابان انقلاب و میدان فلسطین راهپیمایی کردند.

حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در جمع کارگران با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید حامی نیروی کار کشور است، توجه بیشتر به معیشت کارگران را خواستار شد.

همچنین در این مراسم کارگران با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار بیمه کارگران ساختمانی، ایجاد امنیت شغلی در کارگاه ها، استخدام کارگران ایرانی به جای کارگران اتباع خارجی و برخی موارد دیگر شدند.

در پایان این مراسم قطعنامه ای از سوی کارگران صادر و از سوی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری قرائت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با قیمت پایین دلار و نگه داشتن قیمت لار با زور نفت طبیعتا هزینه کارگری بالا بوده و برای کارفرما صرف نمیکند که از نیروی گران استفاده نماید.
ما برای ساخت منزلمون رقمی شامل 50 میلیون تومن به عنوان بیمه کارگران ساختمانی پرداخت کردیم. ولی چرا این پولها از مردم گرفته می شه و به کارگران بینوا نمی رسه ؟؟؟؟؟
انقدر کارگران کشور را با این قانون بدرد نخور کار تنبل کردند که کارفرما دنبال افغانی میرود وحق دارد
United States
تا مملکت حزب نداشته باشد و هر حزب طرفدار خودشو بگیره و از منافع هم حزبی دفاع نکنه همین میشه بیشترین حامی خارجی ها خود همین دولت است کسانی که نمی دانند بدانند چه جرم جنایت و استثماری از طرف پیمانکاران به این قشر ضعیف اعمال میشود