يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دولت نیاز به حمایت دارد

پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 420338
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این مطلب که دولت نیاز به حمایت و کمک دارد، گفت: حمایت مردم موجب ایستادگی دولت در مقابل فشارهای کشورهای غربی می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی سعیدی عصر پنجشنبه در گردهمایی روحانیون استان سمنان که در سالن الغدیر برگزار شده و از جمله برنامه های کنگره بزرگداشت سه هزار شهید است ضمن بیان اینکه دولت اگر از پشتیبانی مردم برخوردار باشد، می تواند بیشتر در مقابل دیگر کشورها ایستادگی کند و به ارزش های نظام اسلامی برسد از دولت خواست به شعارها و میثاق های مردم توجه کند.

وی با اشاره به شعار تعیین شده امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی افزود: فلسفه شعار امسال جلوگیری از دوقطبی شدن کشور است

سعیدی با بیان این مطلب که شعار امسال برای دفاع از آرمانهای نظام و انقلاب و ترغیب مردم برای پایداری و استقامت است تاکیدکرد: باید جلوی دو قطبی شدن جامعه را گرفت و در جامعه باید آن خطوطی که رهبری فرمودند رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مبلغین و ائمه جماعت را برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مهم دانست و خاطر نشان کرد: این قشر بیشترین تاثیر را در انتقال توصیه های شهدا می توانند داشته باشند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در طول تاریخ اسلام اظهار داشت: با دسته بندی عملکرد دوره های مختلف روحانیت در تاریخ، رسالت روحانیون جامعه در شرایط امروز خطیر است

سعیدی مرزبندی در بین روحانیت را اشتباه خواند و اذعان داشت: هیچ شخصیت و معیاری در عرض مقام معظم رهبری نداریم و همه باید در طول رهبری باشیم.

وی از ارزیابی۷۰ هزار وصیت نامه شهدای کشور خبر داد و تصریح کرد: در این وصیتنامه ها ولایت مداری، دفاع از اسلام و حاکمیت ارزش ها در جامعه مشترک و توصیه مهم شهدا بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان، خاطر نشان کرد: یادواره های شهدا گسترش دهنده شور و شعور از خودگذشتگی در راه ارزشها و عمق دهنده فرهنگ ایثار و مقاومت است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *