پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

دشمن از تربیت نسل انقلابی در جهان هراس دارد

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 634214
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به هراس دشمن از گسترش تمدن انقلابی جمهوری اسلامی ایران به جهان، گفت: حمله دشمن به دانش آموزان یمنی برای جلوگیری از تربیت نسل انقلابی دیگر است.
دشمن از تربیت نسل انقلابی در جهان هراس دارد
به گزارش جهان نيوز،  آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر سه شنبه در همایش «لشکر فرشتگان» که به مناسبت روز مقاومت اسلامی در سالن همایش های مخابرات گیلان در رشت برگزار شد، اظهار کرد: مردان و زنان دو عامل مهم و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به نقش دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی‌های دوران انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند یاران من در گهواره ها هستند که در حال حاضر  در عرصه انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

وی به ترس دشمنان از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جنگی که امروز در یمن صورت می‌گیرد به علت ترس از ایجاد انقلابی شبیه انقلاب اسلامی ایران در این کشور است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه حاکمان جامعه اسلامی باید ساده زیست و از جنس مردم باشند، گفت: مسئولان در جمهوری اسلامی ایران باید ساده زیست و به دور از تجمل گرایی بوده و با مردم و مشکلات آنها آشنا باشند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه به واسطه نزدیکی رهبر به مردم رابطه میان مقام معظم رهبری و ملت رابطه مرید و مراد است، خاطرنشان کرد: آینده انقلاب امیدوار کننده و روشن است. دشمن از حجاب زنان ایرانی می‌ترسد به همین دلیل سعی دارد تا بی حجابی را در کشور اشاعه دهد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران امید و اقتدار داد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی افق های روشنی را برای جامعه ترسیم کرده است. امروز جمهوری اسلامی در مسیر تمدن‌ سازی جهانی حرکت می‌کند و دشمن از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان هراس دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از گسترش تمدن جمهوری اسلامی در جهان می‌ترسند، افزود: اگر دشمنان به کودکان یمنی حمله می‌کنند برای جلوگیری از تربیت نسلی انقلابی است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه به رغم وجود همه مشکلات اقتصادی و فرهنگی هنوز به آینده انقلاب امیدوار هستیم، اظهارکرد: هر کشوری به جز ایران با وجود این حجم از فشارهای اقتصادی و فرهنگی نابود می شد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دشمن ای چی هراس دارد؟ تمام آقازاده هایتان در خانه دشمن مشغول زندگی و تحصیل هستند. دشمن از اینها هراس دارد؟ ..!!
Iran, Islamic Republic of
بطور کلی دشمن همیشه از ما هراس دارد ولی ما از دشمن هراس نداریم..!1