چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲

اسامی خریداران استقلال و پرسپولیس

چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 420136
رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور اعلام کرد که هیچ یک از شرکت‌های خودروسازی برای خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اقدام نکرده‌اند. وی همچنین اسامی خریدان این دو باشگاه را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، از چندی پیش بحث ورود شرکت‌های خودروساز به مزایده خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح شده بود و حتی از شرکت ایران‌خودرو به عنوان یکی از خریداران اصلی باشگاه استقلال نامبرده شده بود.

میرعلی اشرف پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در مراسم سومین مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که عصر امروز چهارشنبه در سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد، اعلام کرد هیچ یک از شرکت‌های خودروسازی برای خرید سهام دو باشگاه سرخابی اقدام نکرده‌اند.

پورحسینی همچنین اعلام کرد که ۴ پاکت پیشنهادی برای خرید سهام این دو باشگاه ارائه شده است.

وی این ۴ پاکت را به خبرنگاران نشان داد و تاکید کرد که نمی‌تواند آنها را باز کرده تا مبلغ اعلام شده از سوی خریداران سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شود.

طبق اعلام پوری حسینی امیررضا موذنی‌نیا، شرکت بهنام پیش‌رو کیش و استیل آذین ایرانیان برای خرید سهام پرسپولیس و شرکت شورایکو برای خرید سهام استقلال در این مزایده شرکت کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *