جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

خطر کسر امتیاز استقلال و پرسپولیس

پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب: 423820
دو باشگاه بزرگ تهرانی همچنان به بازیکنان و مربیان خارجی بدهکار هستند.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین ، امیررضا خادم معاون وزیر ورزش اعلام کرد به زودی پرونده های استقلال و پرسپولیس در فیفا و AFC رو می شود. این یعنی او از اتفاقات آینده خبر دارد و از همین حالا به مسولان دو باشگاه هشدار داده است.

استقلال و پرسپولیس سال هاست که مشتری پر و پا قرص کمیته انضباطی فیفا هستند و به قول یکی از وکلای حقوقی اینقدر پرونده داشته اند که فدراسیون جهانی معمولا طرف شان را نمی گیرد. پرسپولیس در حال حاضر دو شاکی است؛ مانوئل ژوره پرتغالی و اشپیتیم آرفی. اولی سال ۹۲ سرمربی قرمزها بود و دومی هم بین سال های ۸۸ تا ۹۰ برای قرمزها توپ زد. باشگاه پرسپولیس به آرفی نزدیک به ۲۵۰ میلیون تومان بدهکار است ولی بدهی آنها به ژوره پرتغالی و دستیارانش، حدود ۷ میلیارد تومان است.

آرفی زودتر از ژوزه پرونده اش را پیگیری کرد و حتی خبر رسید حکم کسر ۶ امتیاز را گرفته است. با حرف های که خادم زد، گویا این اتفاق به زودی رخ می دهد و او حکم کسر امتیاز را نهایی می کند. البته معاون وزیر ورزش گفت که زیاد در جریان نیست: «مسولان حقوقی باشگاه ما را در جریان گذاشته اند. ولی شک نکنید این طلب کاران بیکار ننشسته اند و پرونده شان در حال بررسی است.» باشگاه استقلال هم در حال حاضر با شکایت توزی روبروست.

آنها باید نزدیک به ۱۴۰ هزار دلار به این بازیکن بدهند که هنوز پرداخت نکرده اند. آبی ها از توزی وقت گرفته اند اما این بازیکن همچنان پیگیر شکایتش است.
بی شک مالکان جدید پرسپولیس و استقلال نباید این پرونده ها را که میراث گذشتگان است، از یاد ببرند چراکه کسر امتیاز از هر یک از این دو تیم، می تواند برایشان دردسر زیادی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *