دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱۴
۲۱

هیجان‌زدگی ازحضورکری دراقامتگاه سفیرایران

چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۳
کد مطلب: 420009
دو طیف رسانه‌های بیگانه فارسی زبان و رسانه‌های بزک کننده آمریکا در داخل، عملیات فریب تازه‌ای را کلید زدند.
هیجان‌زدگی ازحضورکری دراقامتگاه سفیرایران
به گزارش جهان، رادیو فردا، صدای آمریکا و برخی سایت‌های داخلی (تدبیر، فرارو ...) دیروز ملاقات جان‌کری با جواد ظریف در محل اقامتگاه خوشرو سفیر ایران در نیویورک را که در حاشیه نشست اصلاح ان‌پی‌تی صورت گرفته، «تابوشکنی بزرگ» و «قدم گذاشتن به خاک ایران» خواندند. در این عملیات رسانه‌ای با بیان اینکه اتفاق مذکور در ۳۶ سال گذشته بی‌سابقه، بر وجود فرش ایرانی زیرپای ملاقات کنندگان و همچنین پذیرایی با پسته تأکید شده است!!

به نوشته کیهان،این فضاسازی در حالی است که اقامتگاه سفیر کشورمان در نیویورک یادآور رفتار توهین‌آمیز رژیم مستکبر آمریکا با حمید ابوطالبی (معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور) و معرفی کردن وی به عنوان تروریست بود آن هم در شرایطی که وی از طرف دولت آقای روحانی به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل معرفی شده بود. اما اهانت آمریکا به فرستاده رئیس جمهور و پاسپورت وی عمداً مسکوت گذاشته شد.

در عین حال معلوم نیست در حالی که آمریکا بر عداوت و خباثت‌های خود در زمینه اعمال بیش از یکصد تحریم جدید و نقض عهد در توافق ژنو اصرار دارد، این قبیل هیجان‌آفرینی‌ها چه ارزش و اعتباری می‌تواند داشته باشد. به گزارش صدای آمریکا جان کری بلافاصله پس‌از این ملاقات تصریح کرد: مذاکرات برای مجاب کردن ایران به انجام تعهدات خود است. یکی از خطیرترین کارهایی که در راستای عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای می‌توان انجام داد، آن است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بتواند بازرسی‌ها و راستی‌آزمایی‌های خود را بطور دقیق و کامل انجام دهد، توافق احتمالی با ایران نیز متکی بر کلمات نخواهد بود، بلکه متکی بر راستی آزمایی خواهد بود.

تأکید بر متهم معرفی کردن ایران از سوی تنها کاربرنده تسلیحات اتمی و اصرار بر حفظ رژیم تحریم‌ها که مکرراً در ادبیات اوباما و کری و... تکرار می‌شود، کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که آمریکا کمترین تردیدی در تداوم خصومت‌ها با ملت ایران ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیجان‌زدگی ازx
هیجان‌زدگی ازy
هیجان‌زدگی ازz
هیجان‌زدگی از..........
خدایی دستگاه هیجان‌زدگی سنج سر حالی داری جهان
توروخدابسه بااين غربي ها كف زدن دله رهبر وملت رو زياد اذيت نكنيد .و ،الا
مرتضی
تمام کارهای امریکا از روی حساب وبرنامه ریزی است اما مسولان ما فقط نگاه می کنند وسیاسی و فکر می کنند
در داخل چه کسی شگفت زده شده! تیتر روزنامه های امروز را ببنید، شما ترس دارد هر خبری که کسی منتشر کند می گویید ذوق زدگی!!
هادی
Iran, Islamic Republic of
ما دارای فرهنگ شیعه و ایرانی هستیم از میهمان هرچند دشمن باشد پذیرائی در خور شان و فرهنگ خودمان می کنیم نه با شعار مرگ و توهین واهانت . خداوند از معرفت و تعقل شیعی نصیب همه ما بگرداند .
میرحسین خاتمی
Iran, Islamic Republic of
تعارف پسته ای - توافق هسته ای
Iran, Islamic Republic of
تدبير دولته ديگه!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
روحاني و تيم او منفعل بودند و هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اقاي خنده: جواب ياوه هاي كري با شماست.
Iran, Islamic Republic of
چه كسي اجازه ورود دشمن شماره 1 ايران را به خانه ما داده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سياست خارجي فشل است
Iran, Islamic Republic of
ملاقات 2 وزير خاجه با شعار كليدي مردم ايران مرگ بر امريكا همخواني نداشته و كج دهني به ملت ايران است
Iran, Islamic Republic of
امريكا دشمن شماره 1 مردم ايران است
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امريكا
مرگ
مرگ
مرگ
مرگ
.....
Iran, Islamic Republic of
ذوق زدگی به حضور کری در محل اقامت وزیر خارجه ما یاد آور خاطره امضای قرارداد ننگین ترکمن چای و جدایی گرجستان ازایران است در جریان این قرارداد به افتخار اینکه اول عباس میرزا ولیعهد ایران این سند را امضاء کرد عده ای نادان کج فهم جشن و پایکوبی به راه انداخته و آن را به حساب احترام به کشور گذاشتند غافل از اینکه قسمتی از خاک کشور با امضای این سند ننگین برای همیشه تا اید از خاک کشور جدا شد امیدواریم نتیجه این مذاکرات محرومیت دائمی وابدی کشور از انرژی هسته ای نشود متاسفانه گویا این اتفاق خواهد افتاد
فکت شیت فراری ایرانی
کار دولت روحانی اینه که به هر قیمیتی ایران با امریکا رابطه برقرا کنه از لان هم دنبال کسب صندلی های مجلس هستن تا این رابطه رو با همکاری مجلس کلید بزنن.
رضا
چرا از ارتباط با آمريكا اينقدر هراسان هستيد؟ چطور با روسيه ارتباط داريم و خيلي هم شيفته اش هستيم ولي از ارتباط با امريكا خير؟
منفعت طلبي حزبي را به منفعت كشور ترجيح ندهيم!
ایرانی
والا نمیدونیم خوشحال باشیم یا ناراحت...؟
اینکه باراک اوباما اینقد راحت در برابر ایران کوتاه اومده خودش جای سوال داره...
شتر سواری دولا دولا نمیشه آقایان
داود
نظر شما در مورد جنگ چیه بهتر نیست ما با این کافران اروپایی وآمریکایی وعرب و... بجنگیم وهمه آنها را از صفحه روزگار محو کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
ما اکثر مردم هم اقای روحانی وهم سیاست اش راقبول داریم وحمایت خواهیم کرد.