دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱

نامه سوریه به شورای امنیت علیه ترکیه

چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 419991
وزارت خارجه سوریه در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل خواستار دخالت فوری این سازمان برای پایان دادن به اقدامات دولت آنکارا در حمایت از تروریسم در سوریه شد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از النشره خبرداد، وزارت خارجه سوریه در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل اقدامات دولت آنکارا در حمایت از تروریسم در سوریه را به شدت محکوم کرد.

این وزارتخانه از شورای امنیت خواست تا با دخالت فوری خود، اقدامات خصمانه دولت آنکارا در این زمینه را متوقف کند.

در این بیانیه آمده است: دولت آنکارا با حمایت از تروریسم و باز گذاشتن مرزهای خود به روی تروریست ها برای ورود به سوریه به صورت علنی وارد جنگ علیه دولت دمشق شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: شورای امنیت سازمان ملل باید با حامیان تروریسم که تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی به شمار می روند، قاطعانه برخورد کند.

این وزارتخانه در پایان بیانیه خود به نقش دولت آنکارا در حمایت از تروریست ها برای حمله به منطقه «جسر الشغور» ادلب اشاره و تأکید کرد: هیچ کس نمی تواند نقش گسترده ترکیه در حمله تروریست ها به جسر الشغور را انکار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *