شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

زمان و مکان مذاکرات ایران و 1+5 اعلام شد

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 417700
اتحادیه اروپا می‌گوید مذاکرات ایران و ۱+۵ به‌منظور دست‌یابی به راه‌حل نهایی برای برنامه هسته‌ای ایران روزهای ۲ و ۳ اردیبهشت در وین برگزار می‌شود.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از اتحادیه اروپا اعلام کرد: ایران و گروه ۱+۵ (آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، انگلستان و آلمان) کار روی یک راه‌حل جامع برای مسأله هسته‌ای ایران را، بر اساس تفاهم‌های کلیدی که در ۲ آوریل (۱۳ اردیبهشت) در لوزان سوئیس به دست آمد، ادامه خواهند داد.

در بیانیه اتحادیه اروپا اعلام شده: "مدیران سیاسی هفته آینده در وین دیدار خواهند کرد. دیدار دوجانبه هلگا اشمید، مدیر سیاسی اتحادیه اروپا، و عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران،‌ آغازگر مذاکرات روزهای ۲۲ و ۲۳ آوریل [۲ و ۳ اردیبهشت] خواهد بود. پس از آن دیدار عمومی بین تمام مدیران سیاسی ایران و گروه ۱+۵ برگزار خواهد شد".

در ادامه این بیانیه اعلام شده: "به‌صورت همزمان، کارشناسان دیدار روی مسائل فنی لازم به‌منظور نهایی کردن کار سیاسی را ادامه خواهند داد".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *