دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

موش دوانی پادشاه اردن‌در مذاکرات هسته‌ای

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 417201
پادشاه اردن در مصاحبه‌ای با یک رسانه آمریکایی با متهم کردن ایران به تلاش برای توسعه‌طلبی در خاورمیانه خواستار گنجانده شدن این ادعا در مذاکرات هسته‌ای بین ایران و ۱+۵ شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «ملک عبدالله دوم» پادشاه کشور اردن که کشورش با حمایت‌های آشکار ازتروریست‌های سوریه نقش مهمی در شکل‌گیری گروه تروریستی داعش و ایجاد ناآرامی در سوریه بازی کرده بامداد روز سه‌شنبه ایران را به سیاست‌های توسعه‌طلبانه متهم کرد.

وی در مصاحبه با شبکه خبری فاکس‌نیوز با بیان اینکه ایران در حال گسترش نفوذ خود در منطقه خاورمیانه است خواستار گنجانده شدن این ادعاها در رایزنی‌های هسته‌ای جاری بین ایران و گروه ۱+۵ شد.

پادشاه اردن در حالی این اظهارات را مطرح کرد که مقامات ایران و کشورهای گروه ۱+۵ که طرف مذاکره با ایران هستند بارها اعلام کرده‌اند این گفت‌وگوها محدود به مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای هستند.

ملک‌عبدالله دوم در این مصاحبه همچنین گفت حملات هوایی اردن در داخل سوریه و عراق بعد از سوزانده شدن خلبان این کشور به دست گروه تروریستی داعش تشدید شده است.

نیروهای گروه تروریستی داعش بهمن‌ماه سال گذشته با انتشار ویدئویی مدعی شدند «معاذ الکساسبه»، خلبان اردنی را زنده سوزانده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين احمق هم الزايمر دارد و فازش عقب است ...