سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

تعزیرات در پاساژ علاءالدین اتراق کرد

يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 416790
هفتمین پایگاه گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در راستای رسیدگی آنی به شکایات و گزارش‌های مردمی، در پاساژ علاءالدین استقرار یافت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هم اکنون ۶ پایگاه گشت مشترک تعزیرات در سطح شهر تهران شامل میدان امام حسین(ع)، میدان شوش، میدان میوه و تره‌بار مرکزی، میدان تجریش، نازی‌آباد و میدان شهدا مستقر است.

در این پایگاه‌ها رییس شعبه سیار تعزیرات، بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت و در صورت نیاز بازرسان اداره دامپزشکی و بهداشت مستقر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیردادگستری ۲۶ اسفند ماه سال ۹۳ در مراسم آغاز گشت‌های مشترک نوروزی، از تقویت پایگاه‌های مشترک تعزیرات در سال ۹۴ خبر داده و گفته بود: قصد داریم تعداد این پایگاه‌ها را در سال ۹۴ در تهران به ۲۰ پایگاه و در کشور به ۲۵ پایگاه افزایش دهیم.

به گفته پورمحمدی، با ایجاد پایگاه‌های مشترک تعزیرات در مناطق مختلف، دسترسی مردم به گشت‌ها بسیار آسانتر می‌شود ونظارت‌ها بر بازار نیز افزایش می‌یابد.

در همین راستا، اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران، زیر پل حافظ، هفتمین پایگاه گشت مشترک تعریزات ویژه رسیدگی به تخلفات اصناف فعال در پاساژ علاءالدین را راه‌اندازی کرده است. راه‌اندازی این پاساژ مراحل پایانی خود را طی می‌کند و حدود ۱۰ روز آینده به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

با راه‌اندازی این پایگاه، مردم می‌توانند گزارشات خود از تخلف واحدهای صنفی پاساژ علاءالدین را به بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر در پایگاه ارایه کنند تا به صورت مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت، تخلف را احراز کند، گزارش خود را به رییس شعبه سیار تعزیرات می‌دهد تا در اسرع وقت برای واحد صنفی متخلف رای صادر شود.

به گزارش تسنیم، قرار است پایگاه مشترک تعزیرات در فرودگاه مهرآباد، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و ایستگاه راه‌آهن نیز مستقر شود؛ در همین ارتباط اداره کل تعزیرات استان تهران از مسئولان فرودگاه‌های یاد شده و ایستگاه راه‌آهن خواسته، مکانی برای استقرار پایگاه تعزیرات اختصاص دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
سلام : ایکاش بجای اضافه کردن پایگاه و محل استقرار برای اعمال نظارت . به اِعمال نظارت بها داده میشد .
اگر بخواهند از تخلف جلو گیری کنند هیچ نیازی به این همه سازمان و تشکیلات و نیرو و جایگاه و ..... نیست .
میلیارد ها میلیارد کالای قاچاق و بی کیفیت در بازار هست و با بیشترین قیمت به دست مشتری میرسد ،اما با آن برخورد نمیکنند و در عوض به تعداد پایگاه ها اضافه میکنند .