جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۵

دو مامور مخابرات سپاه ترور شدند

پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 416462
دو نفر از نیروهای مخابرات سپاه پاسداران در شهرستان مهرستان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دو نفر از نیروهای مخابرات نیروی زمینی سپاه پاسداران شرق کشور ظهر امروز هنگام پایین آمدن از کوه بیرک در شهرستان مهرستان توسط اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

بر اساس اخبار اولیه، ﺍﯾﻦ نیروها ﺑﺮﺍﯼ انجام ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﻣﺨﺎﺑﺮﺍﺗﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺑﯿﺮک ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﻫﺪﻑ ﺗﯿﺮﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘه ﻭ ﺑﻪ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺳﯿﺪند.

بر اثر این حادثه مرتضی محمد باقری و محمد محمدی سلیمانی به شهادت رسیدند.

رشید پارسایی فرماندار مهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر در تایید این خبر گفت: تلاش ها برای شناسایی عاملان این جنایت ادامه دارد و اخبار تکمیلی در این زمینه متعاقبا ارسال می شود.

به گزارش جهان، شهرستان های مهرستان، سراوان و سیب و سوران دارای ۳۱۸ کیلومتر مرز زمینی مشترک با پاکستان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
اینکه از سیصد و هیجده کیلو متری داخل می شوند و ضربه می زنند و خارج می شوند را چگونه می توان توضیح داد. هزاران تن از سربازان امام لیاقت بستن مرز را دارند. اکر مسئولین نمی تواند ، اجازه دهند که دیگران فضا را برای همه از جمله مسئولین فعلی امن کنند.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
معلوم هست چه خبره تو این مملکت؟؟
درحالیکه جلوگیری از ترورهای اخیر تا این اندازه دشواره، چطور به بازرسان آژانس(جاسوسان دشمن) اجازه بازدید از نقاط مختلف کشورو میدین؟!
سینا
این که دیگه از مرز پاکسان نبود! داخل بود! اقا منطقه اشرار خیزه گستاخی در اون منطقه موج میزنه 2 سال اونجا خدمت کردیم دیدیم همه چیرو! فقط برخورد قاطع میخواد! 30 سال مماشات کردیم چی شد؟ هر رزو جوانان این مملکت در اون منطقه پر پر شدن باید یه فکر اساسی کرد و با اشرار به شدت برخورد کرد!
تا کی این ترور ها ادامه دارد
چرا مسئولین چاره ای اتخاذذ نمیکنند
چرا نمیتوانند امنیت این منطقه را تامین کنید

هی رزمایش میذارین چرا قدرت سرکوب دشمنان در سیستان را ندارید
مسئولین به داد این عزیزان برسند