جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
۱

زمان مزایده سوم سرخابی‌ها با شرایط بهتر

سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 415945
نماینده تام‌الاختیار وزیر در واگذاری‌ سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت :وزارت ورزش تلاش می کند تا شورای واگذاری را برای شرایط بهتر توجیه کند .
زمان مزایده سوم سرخابی‌ها با شرایط بهتر
به گزارش جهان به نقل از صدا وسیما؛ امیررضا خادم در خصوص آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت‌ : آخرین جلسه شورای واگذاری اواخر سال ۹۳ برگزار و مقرر شد مزایده سوم در اوایل اردیبهشت برقرار بشود .

وی افزود : البته عدد فروش تغییر نکرده است اما شرایط بهتری برای خریداران در نظر گرفته شد و از چهار سال به پنج سال و از ۲۵ درصد اولیه به ۲۰ درصد شرایط تغییر کرد اما اصل رقم ۲۹۰میلیارد در جای خودش باقی است .

نماینده تام‌الاختیار وزیر در واگذاری‌ سرخابی‌ها به بخش خصوصی در پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه اگر برای بار سوم خریدارانی پیدا نشوند این دو باشگاه طبق قانون منحل می شوند گفت : وزارت ورزش همه تلاش خود را می کند تا این اتفاق رخ ندهد و بتوانیم شورای واگذری را توجیه کنیم که به شکلی شرایط را برای ادامه کار دو باشگاه متفاوت با گذشته و با تنش های کمتر شاهد باشیم و امیدوارم این مزایده خریدارانی داشته باشد و واگذری صورت بگیرد .

خادم همچنین در باره پایین آمدن قیمت پایه دو باشگاه گفت‌ : رقم پایه دو باشگاه در اختیار وزارت ورزش نیست و سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد تصمیم میگیرند و شورای واگذاری تاکید بر باقی ماندن بر این عدد دارند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
هدایتی پرسپولیس رو داره و می خره