يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
دبیر کل حزب اسلامی کار:

دولت باید اعتماد عمومی را جلب کند

تعامل بین «دولت» و «ملت» باید گسترده‌تر شود
يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 413875
دبیرکل حزب اسلامی کار با تاکید بر اینکه دولت باید بتواند اعتماد عمومی را به خود جلب کند، رابطه فعلی در مورد تعامل بین دولت ملت را کوچک دانست و گفت که باید این تعامل گسترده‌تر شود.
به گزارش جهان، حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شعار سال مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد، اظهار داشت: دولت منتخب مردم است و برآمده از رأی مردم بنابراین باید یک رابطه شفافی بین دولت و ملت وجود داشته باشد.

وی افزود: دولت باید تحت حمایت همه آحاد مردم باشد یعنی همه آنهایی که به رئیس‌جمهور منتخب رأی دادند و همه آنهایی که رأی نداده‌اند بنابراین دولت برای تحت حمایت قرار گرفتن باید اعتماد عمومی را جلب کند.

دبیر کل حزب اسلامی کار جلب کردن اعتماد عمومی توسط دولت را نیرویی عظیم دانست که می‌تواند هر تهدید و خطری که بخواهد جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد رفع کند.

به گفته کمالی رابطه مردم و دولت باید به گونه‌ای باشد که هر دو طرف به حقوق و وظایف یکدیگر توجه داشته باشند و البته دولت حسن روحانی قطعاً تلاش و کوشش خود را صورت خواهد داد.

وی معتقد است که تعامل بین دولت و ملت در زمان فعلی گسترده نیست بنابراین باید این تعامل دامنه گسترده‌تری را به خود اختصاص دهد تا همکاری خوب و مناسبی را به وجود آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *