شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پنج واژگونی خودرو یک روز مانده به عید نوروز

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب: 413738
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از واژگونی پنج دستگاه خودرو در جاده های قم همزمان با سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: این حوادث ۸ مجروح در پی داشته است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد در گفت وگویی اظهارکرد: امروز در سطح استان قم شاهد بارش رحمت الهی بودیم که با توجه لغزنده بودن جاده ها پنج مورد حادثه واژگونی خودروهای وانت، نیسان، پراید و تریلی و اتوبوس رخ داد و بر اثر این حوادث هشت مجروح داشتیم.

وی تاکید کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا مشکلی برایشان اتفاق نیفتد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در شرایط فعلی که بارندگی داریم و سطح جاده ها لغزنده است رعایت سرعت مطمئنه باید مدنظر باشد، در شرایط بارندگی سرعت متناسب با آزاده راه ۹۰ تا ۱۰۰ ، جاده ها حدود ۷۰ تا ۸۰ و در پیچ ها سرعت مطمئنه به ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر باشد، بایستی شرایط جاده و جوی در نظر گرفته و رعایت سرعت مطمئنه در نظر گرفته شود.

جمشیدی راد با بیان اینکه روزانه بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در سطح محورهای مواصلاتی استان تردد دارند، افزود: طرح مشترکی توسط پلیس و سامانه حمل و نقل و پایانه های استان در حال انجام است اگر اتوبوسی فاقد تجهیزات ایمنی باشد از ادامه حرکت آن جلوگیری شده و از طریق سامانه پایانه های استان به شرکت مسافربری مربوطه اعلام و شرکت موظف است دستگاه جایگزین برای آن بفرستد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *