جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۱
مجید انصاری در گفت‌وگویی:

محبوبیت روحانی درحال افزایش است

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 413707
معاون پارلمانی رئیس جمهور معتقد است که در تمام نظرسنجی‌ها که در مورد پرونده هسته‌ای و شخص حسن روحانی صورت گرفته است، نتایج حکایت از افزایش محبوبیت و مقبولیت رئیس جمهور داشته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که آیا دولت خودش را پشت مشکلات ناشی از دولت قبل پنهان نمی‌کند و باید از یک جا به بعد میراث دولت قبلی را کنار بگذاریم، گفت: هنوز یک دهم از تخریب‌هایی که در عرصه‌های مختلف صورت گرفته با مردم در میان نگذاشته‌ایم.

وی افزود: علت اینکه همه تخریب‌هایی که در عرصه‌های مختلف صورت گرفته به مردم نگفته‌ایم این است چون دولت فکر می‌کند جامعه نباید امید و نشاطش را از دست بدهد و تصور کند این دولت ‌آمده تا انتقام‌جویی یا سیاه‌نمایی کند البته ممکن است به تدریج گفته شود و شاید هم برخی از آنها نهایتاً گفته نشود.

وی افزود: دولت از روز استقرار عزمش را بر کار مثبت و خدمت‌رسانی به مردم جزم کرد که نخستین مسئله ساماندهی اقتصاد کشور بود. اقتصاد ما به مرزهای سقوط نزدیک شده بود و دولت یازدهم کشور را از سقوط اقتصادی نجات داد بنابراین رقبای سیاسی باید این را درک کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد احتمال ۴ ساله بودن دولت روحانی نیز گفت: مردم ایران از هوشمندی بالایی برخوردار هستند با وجود همه این بی‌مهری‌ها حتی در ۲۲ بهمن خیلی جاها جریانات تند دنبال تبدیل کردن این روز ملی به مسائل دیگر بودند حتی در بعضی جاها اجازه ندادند عکس روحانی در اجتماعات باشد اما دولت دنبال این حاشیه‌سازی‌ها نبوده است در تمام نظرسنجی‌ها که در طول این مدت در مورد پرونده هسته‌ای و شخص دکتر روحانی صورت گرفته است خوشبختانه محبوبیت و مقبولیت رئیس جمهور افزایش پیدا کرده است.

انصاری با تأکید بر اینکه امکان ندارد شرایط به دوره احمدی‌نژاد برگردد در پاسخ به این پرسش که نگرانی این است که در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات سال ۹۶ به سال ۸۴ دوم تبدیل شود گفت: دولت می‌خواهد از فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم و پیشرفت نهایت استفاده را به عمل آورد بنابراین انتخابات و نتایج آن برآیندی از داوری کلی مردم نسبت به عملکرد دولت و شخص رئیس جمهور خواهد بود که تا امروز این داوری به گواهی نظرسنجی‌ها مثبت است.

وی افزود: معتقد هستم دولت عرصه خدمت را بسیار گسترده می‌بیند و نتایج این خدمتگزاری شبانه‌روزی در زندگی مردم به تدریج رخ خواهد داد و امیدواریم نتایج به گونه‌ای باشد که مخالفان کم انصاف فعلی که بعضاً با بی‌انصافی به مسئله مذاکرات نقد می‌کنند روزی از نتایج خوشحال شوند و عذرخواهی کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد چیدمان کابینه دولت یازدهم نیز گفت: به نظرم چیدمان کابینه با توجه به سیاست کلی و شعارهای آقای روحانی یعنی شعار فراجناحی، شایسته‌سالاری و استفاده از دانش افراد چیدمان مناسبی بوده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ سیاسی ترکیب کابینه برایند نگاه اعتدالی دولت است تصریح کرد: از جریانات و سلایق مختلف سیاسی در دولت حضور دارند و در عین حال بین همه آنها انسجام کاملی وجود دارد یعنی در دولت به هیچ وجه گروه‌بندی و دسته‌بندی مطلقا نداریم.

انصاری در مورد ترمیم کابینه که چندی پیش از سوی سعید حجاریان مطرح شده بود نیز گفت: در این مورد چیزی نشنیده‌ام وزرا هم حق‌الانصاف با تمام تلاش و وقت‌گذاری کار می‌کنند و همکاران خوبی به کار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک دهم خرابکاری احمدی نزاد رو هم نگفتن؟
دوسال رسما ...مملکت و فقط تخریب کردن
هنوز نگفتن؟!؟!