يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

پرتقال یک‌ شبه ۶ هزار تومان شد!

پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 413502
معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم پرتقال دیروز در میدان به علت کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت، گفت: محصولاتی مانند سیب، موز و کیوی نسبت به روز سه‌شنبه کاهش قیمت داشته‌اند.
به گزارش تسنیم به نقل از فارس، علی امامی معاون اتحادیه بار فروشان تهران گفت: هر کیلوگرم پرتقال دیروز در میدان مرکزی ۲ هزار و ۵۰۰ تومان گران شد. قیمت پرتقال روز سه‌شنبه در میدان مرکزی میوه‌ و تره‌بار ۳هزار و ۵۰۰ تومان بود که دیروز به علت کمبود این محصول به ۶ هزار تومان رسید. امامی اظهار داشت: وعده‌های وزارت جهاد کشاورزی در تأمین پرتقال درست نبود و در این مورد با کمبود عرضه مواجه شده‌ایم.

معاون اتحادیه بار فروشان بیان داشت: سیب، موز و کیوی به اندازه کافی موجود است و مشکلی از نظر تأمین این محصولات وجود ندارد.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم سیب درختی دیروز در میدان مرکزی ۵۰۰ تومان، هر کیلوگرم موز ۳۰۰ تومان و کیوی ۲۰۰ تومان در میدان کاهش یافت. امامی بیان داشت: دیروز سیب در میدان با قیمتی بین ۲تا ۳ هزار تومان، موز با قیمت ۳ هزار و ۷۰۰ تومان و کیوی با قیمت هر کیلو ۲ هزار تومان عرضه شد. معاون اتحادیه بار فروشان اظهار داشت: سیب‌زمینی و گوجه‌فرنگی هم هر کیلوگرم با قیمتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان عرضه شد. براساس این گزارش قیمت هر کیلوگرم پرتقال در سطح شهر تهران ۷ هزار تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و در برخی مناطق هم بیشتر از قیمت مذکور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *