جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد

فعالیت ۳۵۰ سایت همسریابی غیرمجاز

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 413088
معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از فعالیت ۳۵۰ سایت همسریابی که به شکل غیرقانونی فعالیت می‌کنند، خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود گلزاری امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: ادغام دو سازمان تربیت بدنی و جوانان شتابزده بود.

وی به وجود ۲۴ میلیون جوان ۱۵ تا ۳۰ ساله در کشور اشاره کرد و گفت: ساماندهی وضعیت این تعداد جوان، مدیریت و کار زیادی را می‌طلبد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: شورای عالی ورزش و جوانان با حضور رئیس جمهور تشکیل می‌شود و در استان‌ها نیز ستاد ساماندهی امور جوانان وظیفه رسیدگی به امورات این قشر را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: استان کردستان در سال جاری در زمره استان‌هایی قرار داشت که جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را در مرکز استان و نیز شهرستان‌ها به شکل شایسته‌ای برگزار کرد.

گلزار در ادامه موضوع ازدواج و طلاق را از اساسی‌ترین دغدغه‌های امروز جوانان دانست و گفت: ۴۰ درصد از چالش‌های خانواده‌ها معیشتی و ۶۰ درصد فرهنگی است.

وی با یادآوری افزایش سن ازدواج به فعالیت ۳۵۰ سایت همسریابی که به شکل غیرقانونی فعالیت می‌کنند اشاره کرد و آن را تهدیدی برای جوانان دانست.

گلزاری استفاده از مشاوره قبل و بعد از ازدواج را با توجه به وجود جوانان تحصیلکرده فراوان در سطح جامعه ضروری دانست.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان همچنین تدبیر برای پس از طلاق و نیز بازگشت افراد متارکه کرده به زندگی سالم را یک موضوع مهم خواند و گفت: در حوزه جوانان باید فرابخشی و با استفاده از مشارکت دستگاه‌های مختلف بهترین تصمیمات را اتخاذ کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *