يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش تهران:

پای طرح تحول به مدارس هم کشیده شد

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 413009
کامیاب صدری گفت: موفقیت طرح تحول نظام سلامت در طی سال اخیر بسیار زیاد بوده است، هر چند که هنوز قضاوت در خصوص موفقیت این طرح زود است ولی کشیده شدن پای طرح تحول در مدارس و ایجاد پایگاههای دندانپزشکی در مدارس را می‌توان از اقدامات موفق این طرح دانست.
به گزارش جهان، کامیاب صدری رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به مدت کمتر از یک سال که از آغاز طرح تحول نظام سلامت می‌گذرد، قضاوت در خصوص میزان موفقیت این طرح، هنوز زود است ولی اقداماتی که این طرح تا کنون در حوزه الکترونیک کردن شناسنامه‌های سلامت و داشتن برنامه‌های گام به گام انجام داده است ، نشان از آینده‌ای موفقیت‌آمیز برای طرح تحول دارد.

وی گفت: منتظر هستیم در سال آینده طرح تحول نظام سلامت را بطور جدی‌تری در نظام آموزش و پرورش کشور هم بتوانیم نهادینه کنیم. چراکه اجرای این طرح در بین دانش‌آموزان که آینده سازان این کشور هستند، می‌تواند نشانه خوبی از موفقیت و دوام آن داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *