جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

روحانی:رویکرد،توسعه‌مدارس‌غیردولتی است

برای نیل به آینده‌ای بهتر باید آموزش و پرورش کیفی‌تر داشته باشیم
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 381531
روحانی بر اهتمام آموزش و پرورش بر تزکیه، رشد اخلاقی و افزایش معنویت در دانش‌آموزان در کنار مقوله مهم آموزش تأکید کرد و گفت: آینده کشور در آموزش و پرورش ساخته می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با تشکر از وزیر، مدیران، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، مأموریت آن را از حیث فراوانی و پراکندگی دانش‌آموزان و کیفیت‌های مورد انتظار سنگین و خطیر دانست.

روحانی افزود: رویکرد دولت در آموزش و پرورش، افزایش مشارکت مردم، شهرداری‌ها و بخش خصوصی و توسعه مدارس غیردولتی است.

در ابتدای جلسه هیئت وزیران، پس از بحث و بررسی پیرامون مهمترین مسائل روز، گزارش وزارت آموزش و پرورش از ساماندهی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید و برنامه‌های در دست اجرا برای ارتقای کیفیت آموزش مدارس و بهینه‌سازی نیروی انسانی ارائه شد.

در پایان این نشست نیز تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی از تصویب دولت گذشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک معلم
با سلام متاسفانه دولت تدبیر و امید معلمان را رها کرده و آموزش و پرورش در این دولت به عنوان مصرف کننده محسوب شود بیشتر از این هم نباید از این دولت با این وزیر ( آقای فانی ) انتظار داشت!سایر وزارت خانه ها حقوق چند برابری با عنوانهای مختلف می گیرند (وزارت خانه های درآمدزا) آقایون فراموش کرده اند که از دامان آموزش پرورش به اینجا رسیده اند!!