جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۱۱

فرماندار استثنایی؛ از کتک‌کاری مأمور پلیس و مدیر دولتی تا زدن ارباب رجوع

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 412954
خبرسازی های فرماندار یکی از شهرستان های کرمانشاه پس از پلمپ خانه‌های فرهنگیان، سیلی زدن به مأمور پلیس و کتک زدن ارباب رجوع این بار با درگیری با یکی از مدیران این شهرستان ادامه پیدا کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رفتارهای حیرت انگیز فرماندار یکی از شهرستان های استان کرمانشاه باعث شده این شهرستان در صدر اخبار رسانه های استان قرار گیرد.

خبرگزاری مهر چندی پیش نیز در گزارشی با عنوان "کتک‌زدن ارباب رجوع توسط فرماندار" به بررسی ابعاد مختلف اقدامات این مدیر دولتی پرداخت.

این مدیر دولتی در ماه های ابتدایی مدیریت خود به عنوان فرمانداری جوان و درس خوانده مورد استقبال بسیاری از طیف های سیاسی برای تصدی این پست قرار گرفت اما در همان روزهای اول با پلپ خانه های سازمانی فرهنگیانی که چند معلم در آن ساکن بودند کمی حاشیه ساز شد.

فرماندار صحنه

تصویر خانه هایی سازمانی که با سکنه پلمپ شد

بعد از آن خبری مبنی بر سیلی زدن این فرماندار به یک مأمور راهنمایی و رانندگی در اکثر رسانه های معتبر کشور و روزنامه های کثیرالانتشار فضا را تغییر داد.

گرچه فرماندار اقدام به تکذیب خبرهای مذکور کرد اما برنامه تلویزیونی پربیننده پایش از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز با دعوت عادل حیدری، سرگرد سیلی خورده از فرماندار، وی را به عنوان کاندیدای قهرمان هفته تلویزیون به رای مردم گذاشت که با آراء چند صد هزار نفری مردم قهرمان هفته سیما شد.

فرماندار صحنه

عادل حیدری، پلیس سیلی خورده از فرماندار و قهرمان مردمی برنامه پایش

فرمانده وقت انتظامی استان کرمانشاه نیز با رد تکذیبیه فرماندار مذکور در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد که این تکذیبیه بی معناست و پرونده مربوط به سیلی فرماندار به پلیس در جریان است.

موضوع با سکوت مدیران ارشد استان کرمانشاه در عین مطالبه رسانه ها کم کم داشت به فراموشی سپرده می شد که خبر دوم از راه رسید "فرماندار با مشت های پیاپی یک ارباب رجوع را بی هوش کرد"

فرد مضروب شخصی بود به نام شهریار نوروزی از مردم همان شهرستان که به عنوان ارباب رجوع نزد فرماندار رفته بود.

پگیری های خبرنگار مهر به گفتگویی تلفنی با فرد مضروب منجر شد. شهریار نوروزی به عنوان فردی که خودش را صاحب یک شرکت حمل و نقل معرفی می کند اعلام کرد که پس از مراجعه به فرمانداری برای پیگیری یک درخواست اداری به شدت توسط شخص فرماندار مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

نوروزی که خبر کتک خوردن او از فرماندار به سرعت در شهر پیچید، عامل اصلی کشیده شدن پای بازرسان وزارت کشور به استان کرمانشاه بود.

وی در ادامه به خبرنگار مهر گفت: نامه ای که در دو خط آن چندین بار به استحضار می رساند و با احترام نوشته بودم را به آقای فرماندار دادم اما او شخصا با مشت های پیاپی مرا مورد ضرب شتم قرار داد و من با حالت بی هوشی روی زمین افتادم.

این اقدام از سوی مدیر مذکور به اندازه ای عجیب بود که تردیدی وجود نداشت استانداری کرمانشاه با بررسی موضوع یک تصمیم جدی در خصوص چنین مسئولی خواهد گرفت. اما باز هم خبری از برخورد نشد.

انتقاد رسانه های مکتوب و مجازی استان کرمانشاه از این وقایع و البته از بی توجهی مدیران ارشد استان بالا گرفت و رسانه های مختلف با چاپ خبر و کاریکاتور به این موضوع پرداختند اما باز خبری از اقدام نبود.

حمله ور شدن فرماندار به یک مدیر


اما ظاهرا سلسله رفتارهای عجیب این فرماندار پایانی ندارد و روز گذشته مدیر شبکه بهداشت این شهرستان در تماس با خبرنگار مهر و با صدایی آشفته از حمله فرماندار به معاون خود خبر داد.

پیمان پاکزاد به خبرنگار مهر گفت: فرماندار به معاون من حمله ور شد و اگر نرده ها مانع نمی شد کار بالا می گرفت.

وی ادامه داد: فرماندار با خود من هم در تماس تلفنی که با وی داشتم درگیری لفظی پیدا کرد. تمام این ها به خاطر این بود که من به دلیل حساسیت شغلی در یکی از جلسات نتوانستم حاضر شوم.

سلسله اقدامات این فرماندار به جایی رسیده بود که معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در گفتگو با یکی از نشریان محلی استان اعلام کرد که تخلفات فرماندار را به وزارت کشور ارجاع داده و خواهان برکناری وی شده است.

افکار عمومی حیرت زده از این مجموعه اتفاقات در انتظار نتیجه و بازخورد اقدامات این فرماندار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توروخخخخخدا منو نزن. من کاره ای نیستم. قول میدم این قضیه رو جایی تعریف نکنم
مهدی
کاش منم یه بار بااش درگیر بشم...
بلایی سرش میارم که خودش بره استعفاشو بنویسه و از خود کرمانشاه فراری بشه..
زرديني
Iran, Islamic Republic of
نگين تو رو خدا اينا همش نوعي از تدبيره
bahar1320
فرماندار نیست بروسلی هستش آدم های بی سواد وقتی در راس کار باشند خوراک به رسانه های بیگانه بدهند نوعی بیمار هستند ایشان از بچه های بالا هستش که هنوز راس قدرت تشریف دارن دو احتمال داره رفتار ایشان.1-حقوق ،امکانات رفاهی و آزادی بیش از حد ی که به آقایون می دهند.2- نمایندگان بی سواد که این گونه افراد را انتخاب می کنند در واقع شکم درد دارند متا سفام برای شان
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعیت داشته باشه،برای این همه تدبیر باید به دولت تبریک گفت!
United Kingdom
این فرماندار بنده خدا هنوز خبر نداره دولت عوض شده!!!
رسول
اتفاقا اين فرماندار از منصوبين دولت تدبير و اميد است ولي نياز به روانپزشك دارد.
نه خیر بخاطر عوض شدن دولت و روی کار آمدن دولت اعتدال !!!!! است که این قبیل رفتارهای زشت و زننده از آقایان سر میزند که تا کنون در هیچ دولتی سابقه نداشته
شما عادت دارین همه چیزو گردن دولت قبلی بندازین این فرماندار منصوب د؟لت فعلیه
جناب !! از قرار معلوم شما جماعت اعتداليون!! عادت دارين كه مسائل و مشكلات را الي الابد به دولت گذشته حواله دهيد و كلا" تحليلگري شماها برعكسه!!!!
وقتي رئيس دولت حقوقدان و مدعي اعتدال و تدبير!! ,منتقدانش را بي سواد و ...خطاب نموده و به جهنم حواله شان مي دهد بايد هم شاهد سرزدن چنين اعمالي از فرماندار اين دولت بود.!!
مولایم علی کجایی؟ اگر تو بودی با این عامل دولتی چه ها که نمیکردی،