دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ادامه افزایش محبوبیت پوتین در روسیه

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 412591
رییس مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه نتایج آخرین نظرسنجی این موسسه را در مورد محبوبیت رییس جمهوری روسیه منتشر کرد که بر اساس آن محبوبیت ولادیمیر پوتین به ۸۸ درصد رسیده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل ازخبرگزاری ایتارتاس خبر داد، والری فدوروف روزجمعه دریک کنفرانس مطبوعاتی گفت : براساس آخرین نظرسنجی مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه، ۸۸ درصد مردم روسیه به پوتین اعتماد کامل دارند واقدامات وی را تایید می کنند وهفت درصد هم اقدامات رییس جمهوری روسیه را تایید نمی کنند.

وی افزود : پوتین دراوج محبوبیت عمومی خود در ۱۵ سال اخیر قرار دارد.

به گفته فدوروف، ۱۵ درصد شرکت کنندگان درنظرسنجی موفقیت اصلی رییس جمهوری روسیه را تقویت وتحکیم ثبات درکشور خواندند.

وی افزود : ۱۴ درصد پاسخ دهندگان هم الحاق منطقه کریمه به خاک روسیه را موفقیت بزرگ پوتین خواندند. ۱۱ درصد هم افزایش سطح رفاه مردم را دستاورد بزرگ دوره حکومت پوتین خواندند.

به گفته رییس مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه، اکثریت روس ها در مورد شخصیت پوتین دیدگاه مثبت دارند و با احترام، امید و اعتماد به وی می نگرند.

'شماری افرادی که نسبت به رییس جمهوری روسیه نظر منفی دارند در مقایسه با یک سال پیش به نصف کاهش یافته است.'

فدوروف گفت : نظرسنجی در مورد اعتماد به رییس جمهوری روسیه و درجه محبوبیت وی هر سال در ماه مارس در سالروز انتخاب ولادیمیر پوتین به مقام رییس جمهوری برگزار می شود و امسال در روزهای هفتم وهشتم مارس برگزار و درآن ۱۶۰۰ نفر از ساکنان ۱۳۲ منطقه روسیه شرکت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *