جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تکلیف پوتین برای انتخابات روشن شد

دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 429276
یک مقام کاخ کرملین گفت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ این کشور را تا پایان سال جاری اعلام نمی کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرگئی ایوانف در گفتگو با روزنامه فایننشیال تایمز گفت: با شناختی که از ولادیمیر ولادیمیرویچ (پوتین) دارم، او تا پایان سال جاری اعلام نامزدی نخواهد کرد.

رئیس کارکنان کاخ کرملین تصریح کرد: افراد دیگری مانند گئورگی یاولینسکی رهبر حزب یابلوکو پیشتر نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده اند و شاید افراد دیگری نیز نامزد شوند. وی افزود: به نظر من، اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که برای شروع رقابت ها اعلام نامزدی ها موضوع مناسب نیست.

ایوانف همچنین یادآور شد که براساس قانون اساسی روسیه، پوتین این حق را دارد که برای یک دوره دیگر در انتخابات ریاست جمهوری روسیه شرکت کند.

ولادیمیر پوتین از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ برای دو دوره رئیس جمهوری روسیه بود و در زمان ریاست جمهوری دیمیتری مدودف به مدت ۶ سال سمت نخست وزیری روسیه را برعهده داشت. گفتنی است دوران ریاست جمهوری شش ساله پوتین در سال ۲۰۱۸ به پایان خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *