جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

قاتل بن‌لادن تحلیگر فاکس نیوزشد+عکس

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 412474
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا به عنوان تحلیلگر روزانه نظامی شبکه خبری فاکس نیوز منصوب شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا با «راب اونیل»، افسر سابق نیروی دریایی این کشور و قاتل «اسامه بن لادن» در سال ۲۰۱۱، به عنوان تحلیلگر روزانه امور نظامی قرارداد بست.

اونیل که تاکنون در ۴۰۰ ماموریت جنگی برون مرزی شرکت داشته، خبر امضای قرارداد تحلیگری با شبکه فاکس نیوز را از طریق صفحه توئیتر خود تایید کرده است.

به گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی میل افسر سابق نیروی دریایی آمریکا گفته از پیوستن به این گروه خرسند هستم.

اونیل پیش‌تر در یک فیلم مستند با عنوان قاتل بن لادن که از طریق شبکه فاکس نیوز به نمایش درآمد، ظاهر شد. گفته می‌شود که اونیل در عملیات قتل بن لادن در ماه مه ۲۰۱۱ در پاکستان، به سمت رهبر سابق القاعده، شلیک کرده بود.

از سوی دیگر، «روجرز ایلز» مدیر اجرایی شبکه فاکس نیوز در این مورد با اشاره به اینکه اونیل دارای تجربیات نظامی زیادی است که فاکس می‌تواند از آن استفاده کند، گفت این افسر سابق، زندگیش را در خدمت به کشورش گذراند.

این افسر آمریکایی که به قاتل بن لادن معروف شده است، تاکنون ۵۲ مدال افتخار از مقامات نظامی و سیاسی کشورش دریافت کرده است.

اونیل با گروهی که در ایالت میامی آمریکا آموزش‌های ویژه‌ای برای مامویت قتل بن لادن دیده بودند، شرکت داشت.

مقامات نظامی آمریکا پیش از انجام ماموریت قتل بن لادن هیچ گونه اطلاعی به این گروه درباره آن ماموریت نداده بودند. برخی از افراد این گروه گمان می‌کردند که برای دستگیری «معمر قذافی» آموزش می‌بییند، اما بعد‌ها مشخص شد که آن‌ها برای ماموریتی مهم‌تر جمع شده‌اند.










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قتلی اتفاق نیافتاده
بن لادن هلاک شد
عکس هاش بیشتر با ژست هنرپیشه ها گرفته شده تا یک کماندو!!!
کریمی
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت