پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

ثبات قیمت مرغ، تلاطم در بازار میوه

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 412166
بهای مرغ تازه امروز بدون تغییر نسبت به دیروز ۶۹۵۰ تومان است اما در بازار میوه هنوز بازی اعداد و تنوع قیمتها به چشم می خورد.
به گزارش جهان به نقل از واحدمرکزی خبر، امروز در فروشگاه ها و عاملان فروش مرغ و گوشت در تهران قیمت مرغ گرم و منجمد بدون تغییر بود.

برخی عاملان فروش نرخ مرغ منجمد را ۵ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کردند و گفتند: انتظار می رود در روزهای آینده شاهد ثبات نسبی قیمت مرغ و افزایش رضایت مشتریان باشیم.

قیمت هر کیلو پرتقال تامسون شمال میانگین ۴۵۰۰ تومان ، پرتقال خونی ۶ هزار و سیصد تومان ، موز چیکیتا ۶ هزار و چهار صد تومان ، نارنگی ۶ هزار تومان ، سیب زرد ۵۴۰۰ تومان، کیوی شمال ۴ هزار و چهارصد تومان، خیار درختی ۲ هزار و ۸۰۰ تومان و خیار بوته ای ۲ هزار تومان است.

امروز همچنین در بازار آجیل و خشکبار با کمی تفاوت نسبت به نرخ مصوب اتحادیه ، هر کیلوگرم پسته خام ، شور و زعفرانی اکبری به ترتیب ۴۸ ، ۵۴ و ۶۵ هزار تومان، تخمه ژاپنی ۳۸ هزارتومان، پسته کله قوچی ۳۸ هزارتومان، بادام هندی پنجاه و دو هزار تومان و بادام کاغذی شور چهل و پنج هزار تومان است.

بنابراین گزارش قیمت مرغ و میوه امروز در مراکز برخی استان ها هم به این شرح است :

بازار کهگیلویه و بویراحمد با کاهش ۹ درصدی قیمت مرغ گرم و افزایش ۲۰ درصدی قیمت میوه همراه است.

قیمت هر کیلو گوشت مرغ گرم از هشت هزار و ۶۰۰ تومان به هفت هزار و ۶۰۰ تومان کاهش یافت.

همچنین قیمت هر کیلوگرم سیب سفید ۴ هزار تومان ، سیب قرمز ، ۴۲۰۰ ، پرتقال تامسون ۵۵۰۰ ، پرتقال مصری ۶۵۰۰، موز ۶۰۰۰ و نارنگی را ۵۰۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود : قیمت میوه نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

در استان مرکزی هم قیمت مرغ گرم در استان مرکزی امروز به ۷هزار و ۳۵۰ تومان و مرغ منجمد در مراکز عرضه هر کیلو ۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

قیمت مرغ کشتار روز در بازار قم هر کیلوگرم ۷۴۰۰ تومان و مرغ منجمد هرکیلو گرم ۵۵۰۰ تومان است.

قیمت سیب ( زرد و قرمز دماوندی ) هر کیلو گرم ۲۵۰۰ و قیمت پرتقال ۳۵۰۰ تومان است.

قیمت مرغ در بازارهای گیلان ۶ هزار و ۹۰۰ تومان است که نسبت به ۱۰ روز اخیر حدود ۵۰۰تومان کاهش یافته است.

قیمت پرتقال حدود ۵ هزار تومان و قیمت سیب ۴ تا ۵ هزار تومان است.

قیمت این دو میوه پرمصرف شهروندان گیلانی در مقایسه با ۱۵ روز پیش به ترتیب هزار و۵۰۰ و هزار تومان افزایش یافته است.

در بازار کرمانشاه هر کیلوگرم مرغ منجمد دو لتی به قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان ، هرکیلوگرم مرغ گرم آزاد ۷ هزار و ۲۰۰ تومان ، پرتقال تامسون هرکیلوگرم ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان ، پرتقال پیوندی هر کیلوگرم ۶ تا ۷ هزار تومان و سیب در ختی هم ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

در بازار بندرعباس امروز هرکیلوگرم مرغ گرم ۸ هزار و۲۰۰ فروخته شد. قیمت دیروز مرغ گرم ۸هزار و سیصد تومان بود.

مرغ منجمد هم کیلویی ۵ هزار ۶۰۰ تومان به فروش می رسد.

در بازار بندرعباس هر کیلوگرم پرتقال واشنگتن زرد ۶ هزارتومان ، انواع سیب درختی ۳۴۰۰ تومان ، پرتقال محلی و وانسیا ۵ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت هرکیلوگرم مرغ کشتار روز در مازندران از ۸۳ هزار ریال هفته گذشته به ۷۵ هزار ریال رسیده است.

همچنین قیمت پرتقال با نوسان ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومانی در هفته های اخیر ، هم اکنون ۲ هزار و ۹۰۰ تومان و سیب نیز با توجه به درجه بندی آن ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

گوشت مرغ تازه در بازار شیراز هشت هزار تومان و منجمد در مراکز فروش ۵ هزار و۵۵۰ تومان عرضه می شود.

قیمت سیب قرمز ۴ هزار تومان ، سیب زرد کیلویی ۳۵۰۰ تومان ، پرتغال خونی ۶۰۰۰ ، تامسون۴۰۰۰ تومان ، پرتقال معمولی کیلویی ۵۰۰۰ تومان ، کیوی درجه یک ۵۰۰۰ و موز کیلویی ۵۵۰۰ تومان تومان است.

هرکیلوگرم مرغ گرم که یک هفته پیش ۷۵۰۰ تومان در بازار مشهد به فروش می رسید اکنون به قیمت ۷ هزار و ۱۵۰ تومان عرضه می شود.

قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال از ۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ۵ هزار تومان ، تامسون جنوب از ۶ هزار و ۲۰۰ تومان به ۶ هزار و ۴۰۰ تومان و سیب زرد از ۴ هزار و ۱۰۰ تومان به ۴ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *