دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱
رده‌بندی مربیان باشگاهی جهان؛

صعود درخشان و سقوط قلعه‌نویی

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 411626
سرمربیان تیم‌های نفت و پرسپولیس تهران، تنها مربیان ایرانی بودند که در رده‌بندی هفتگی مربیان باشگاهی جهان صعود کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سایت Coach World Ranking صبح امروز دوشنبه تازه‌ترین رده‌بندی مربیان باشگاهی فوتبال جهان را اعلام کرد که حمید درخشان و علیرضا منصوریان در این رده‌بندی صعود کردند اما حسین فرکی، امیر قلعه‌نویی و افشین قطبی با سقوط مواجه شدند.

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که همچنان نفر اول مربیان ایرانی در این رده‌بندی است، با ۲۲۶۴ امتیاز در رده ۲۴۷ جهان قرار گرفت و نسبت به رده‌بندی هفته گذشته پنج پله سقوط کرد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال و دومین مربی ایرانی حاضر در این رنکینگ ۱۰۳۸ امتیاز بدست آورد با یک پله سقوط نسبت به رده‌بندی قبلی در رده ۵۶۳ قرار گرفت.

حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس و سومین مربی ایرانی رنکنیگ است اما به دلیل دو پیروزی متوالی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا با صعودی بسیاری مواجه شد و با کسب ۴۴۴ امتیاز و صعودی ۲۲۳ پله‌ای، از رده ۸۳۸ به رده ۶۱۵ رسید. افشین قطبی، چهارمین مربی حاضر در این رده‌بندی نیز به روند نزولی خود ادامه داد و با ۷۰۲ امتیاز و ۸ پله سقوط نسبت به ماه گذشته در رده ۷۱۷ دنیا قرار گرفت.

به گزارش سایت سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نیز به عنوان آخرین مربی ایرانی حاضر در این فهرست با ۴۹۶ امتیاز و ۹۸ پله صعود، در رده ۸۲۹ دنیا ایستاد.

در رده‌بندی کلی اعلام شده «کارلو آنچلوتی»، سرمربی رئال‌مادرید همچنان با ۱۷۴۳۲ امتیاز صدرنشین است. «پپ گواردیولا»، سرمربی بایرن‌مونیخ که در این رده‌بندی یک پله صعود کرده، جای «دیگو سیمئونه»، سرمربی اتلتیکومادرید را در رده دوم گرفت و «لوئیز انریکه» سرمربی بارسلونا و «اونای امری» سرمربی سویا نیز در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *